Polo 1.6 tdi highline van robin66079

Gaaf ding en jij ook goed voor elkaar haha ben zelf 18 en nu een ruime anderhalve maand in bezit van mijn polo tdi 2012 na een half jaar een jap te hebben gereden... is het al gelukt met needle swap ik vernam dat dit niet kon bij de diesel.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Gaaf ding en jij ook goed voor elkaar haha ben zelf 18 en nu een ruime anderhalve maand in bezit van mijn polo tdi 2012 na een half jaar een jap te hebben gereden... is het al gelukt met needle swap ik vernam dat dit niet kon bij de diesel.

Dankje ben ook nog maar 19 na een jaar volop sparen is het toch gelukt
Is joune ook een 1.6 tdi ?

Needle swap schijnt te kunnen maar niet elke teller kan dit kwestie van proberen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Vanmiddag even met de polo naar de duitse dealer geweest voor de roest op de achterklep foto's hebben ze gemaakt en worden in gediend bij vw voor garantie wanneer dit gerepareerd wordt krijgt de auto ook meteen de nieuwe sjoemelsoftware op de terug weg even gekeken hoe hard de auto liep met wind voor 187 km/h op teller
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Lekker aan het badderen geweest vanmiddag
2471d305c9090a335978012f32e8116e.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Vandaag de subwoofer kabels gelegt morgen wordt de nieuwe radio ingebouwd![emoji2] en gister op de autobaan merkte ik op dat mn verbruik ineens extreem laag is na het beurtje eerst kreeg ik hem niet onder de 5,5 en na het beurtje al meteen op 4,6 [emoji1305]
80fc21851520806ded1af35b034f7749.jpg



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!