Polo 1.6 tdi highline van robin66079

@Johan klopt het dat jij bij vvt werkt? Zoja krijgen mensen van dit forum daar nog een beetje korting?
emoji38.png
blijf natuurlijk wel nederlander
emoji23.png
emoji23.png

Was dat maar waar ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
De mijne normaal rond 1op 19 maar nu opeens ni hoger dan 15 of 16 of nou aant weer licht of dat hij service nodig heeft geen idee. Over 2 weken alles efu wisselen en in maart 1200km warm rijden maar is kijken wat dat met het verbruik doet.

Meestal zonder airco trouwens
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
De mijne normaal rond 1op 19 maar nu opeens ni hoger dan 15 of 16 of nou aant weer licht of dat hij service nodig heeft geen idee. Over 2 weken alles efu wisselen en in maart 1200km warm rijden maar is kijken wat dat met het verbruik doet.

Meestal zonder airco trouwens

Das wel hoog voor een diesel als je rustig rijdt! Wel genoeg vermogen? Even na laten kijken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Laatst 750km gehaald op 1 tank dus 1 op 18,75. Met normaal airco gebruik, 15 inch winterbanden en niet zo zuinig rijgedrag...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Mijn teller staat nu in het duits maar ik geen knopjes op het stuur is dit om te zetten naar NL of moet ik dan meteen een andere teller en multifunctioneel stuur


Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Heb liever duits dan engels[emoji23] geen NL dus


Polo 1.6 TDI Highline

Wat is t verschil?
die duitser zegt ''service jetzt!!!''
die engelse zegt ''service''
die nederlander zegt ''service''

Ik zou m dan liever op engels zetten.
Onze transporter staat nu nog op duits,
gaat volgende week op engels.
Dat is veel liever.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!