Polo 1.6 tdi highline van robin66079

Hoelang heeft vw lakgarantie? Roest op de achterklep rand, zal toch niet mogen

c585e8278fe6eda1ffe3c36f8a0891ce.jpg



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
12 jaar geld voor het doorroesten van een paneel. Dat zal dus niet snel gebeuren. Ik heb dit 1,5 geleden ook bij mijn Polo meegemaakt. Weliswaar op de bovenkant van mijn achterklep. Ik heb het gemeld bij de dealer (Zijm), ik kon dezelfde dag nog terecht. Ze maakten foto's van de roest en bekeken het onderhoudsboekje en de rest van de auto. Daarna hebben ze een claim ingediend bij VW Duitsland. Ik kreeg na 2 weken bericht dat ze 75% coulance wilden toepassen op de reparatie. Ik heb uiteindelijk maar € 78 betaald en ze hebben een klein deukje die op de achterklep zat ook gelijk meegenomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn van Oijen
Ik vroeg me af welke schroefsetjes zijn het beste en nog enig sinds comfortable bij een polo ik merk nu toch wel dat de polo voor wel aardig door deinst bij een dremel dit zal wel komen dat de 1.6 tdi redelijk zwaar is (mis de stugheid wel van de oude polo[emoji38])
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Veren van H&R gaan nog 10mm lager dan die van Eibach. Misschien is dit iets voor je? Anders een schroefset van FK automotive, rijd prima en de prijzen zijn redelijk.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Mensen help me even het mod virus begint weer te kriebelen maar heb niet echt leuke ideetjes graag ook niet al te dure mods de grote veranderingen komen denk richting de zomer pas weer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!