Polo 1.6 tdi highline van robin66079

Jaa gewoon doen kost wel even wat mja 40 is nog te laag

Weet iemand of een polo 6c hoes 1 op 1 past in de 6r? Gaat om deze
76e4794f0e1c80ca2a4f7745d368c741.jpg



Polo 1.6 TDI Highline
Wel de zilveren ring onderaan de hoes er bij kopen ;) ik heb hem zonder zilveren ring omdat ik dacht m'n eigen ring te kunnen gebruiken.. past niet :( pookhoes ligt hier dus nog te verstoffen.. nog steeds het onderdeelnummer niet kunnen achterhalen van die ring uit de 6C! o_O
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Even een vraagje als ik een ap schroefset ga monteren klopt het dan dat ik toplager moet overzetten van de bestaande schokbrekers? Want dan bestel ik het liefst gewoon 2 nieuwe dan hou ik de orginele set compleet
171a6d637776102c12defe35e4ac2b67.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Haha, ik bel wel weer een andere dealer op met de opmerking dat die ring kapot is gegaan en ik het onderdeelnummer niet kan vinden.
Moet toch ooit zo'n ring kunnen bemachtigen ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Is het niet gewoon makkelijker en goedkoper om dan een 2ehands complete hoes te kopen ik was nu 25 euro kwijt zo goed als nieuw komt uit een test auto


Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Paar kleine dingen besteld

-H8 led lampen voor in de mistlampen kijken of dat wat is
- universele achteruitrij camera in het wit
- platte ledjes voor in de voetverlichting
- en weer een setje sportieve pendaal rubbers (audi tt)

En eind van de maand een schroefsetje bestellen[emoji1303]




Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!