Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

Bedankt voor de tip, de pinouts staan er bij alleen zonder kleurcodes.

Ik weet niet welke kleur die van de kabeladapter af komt in welke pin moet.

Echt stom van kufatec dat ze die niet melden in de handleiding. Of ben ik nu echt achtelijk??

Waarom ze het geen nr geven i.p.v kleuren??!
Omdat kleuren makelijker is dan nummers :). Pak maar eens een fransoos, die werken met draadnummers, das veel lastiger. Kun je de handleiding anders een sturen via een pm? Dan kan ik even kijken wat er staat Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Vandaag ben ik mezelf er ook even aan in het verdiepen. Heb ook net hetzelfde bestand gekregen en snap het ook niet helemaal.
Het is net niet duidelijke welke draden vanaf de adapter er op de genoemde posities komen op de BCM.
Denk dat je er toch even een mail aan moet wagen naar Kufatech.

Respect voor je uithoudings vermogen!
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Even goedkijken op de kabelboom. In de handleiding staat dit " HINT: The color for all wires is grey. On their ends is an imprint naming the pin to connect the wire to".

Het moet er dus wel op staan. :)

Dat dacht ik dus ook. Ze hebben op elke kabel die grijs is een sticker geplakt met een kleurcode. Als ik die sticker verplaats of de zwarte tape er af haal staat er echt niks op.

Ben ik nu stom of blind hahahah kijk maar:

ImageUploadedByTapatalk1399724048.844912.jpg

ImageUploadedByTapatalk1399724082.067812.jpg
 
Tot nu toe wordt doorzetten beloond haha. Goed bezig mannen! Leuk om te lezen dit!

Phoeffff alles zit tegen maar ben geslaagd aan het doorzetten met naar zoeken naar een handleiding van iemand anders op de wereld die ook een setje gekocht moet hebben vam kufatec.

Tot nu toe ben ik de enige en de eerste die dit gekocht heeft.

Gewoon door met zoeken.
Het zal me gewoon lukken!!!!
 
Phoeffff alles zit tegen maar ben geslaagd aan het doorzetten met naar zoeken naar een handleiding van iemand anders op de wereld die ook een setje gekocht moet hebben vam kufatec.

Tot nu toe ben ik de enige en de eerste die dit gekocht heeft.

Gewoon door met zoeken.
Het zal me gewoon lukken!!!!
De meesten doet het ook gewoon half. Maar dat zijn dan ook mietjes, die niet van een complete auto houden. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Zooooo na een hoop wondjes en kapotte handen en vingers + gebroken nagel is de bedrading ingebouwd op de aansluiting van de BCM na.

Ga zoeken of ik dit kan vinden op het WWW of anders maandag kufatec bellen.

Blijf volhouden dat er een fout zit in de handleiding.

Wordt vervolg!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!