Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

Ik ben opzoek naar polo rijders die achteraf net als ik originele xenon hebben ingebouwd of laten doen.

Ik heb een crosspolo van het jaar 2014.
Dit moet geen verschil zijn als een normale polo (geen bluemotion)

Toen ik de auto afgeleverd kreeg zaten hier gewone h7 halogeen koplampen in.
Met dimlichten als dagrijverlichting.
Achterlichten en kentekenplaatverlichting branden gewoon mee.

Nu heb ik een setje nieuwe xenon koplampen gekocht met een kabelsetje die je tussen de koplamp en de kabelboom van de auto klikt.
Werkt opzich goed maar........

Zodra de contact uit staat doen mijn grootlichten het niet.
Opzich niet erg maar nu komt het lastige.

Zodra de contact aan staat branden alle lichten van de auto op stand 0:

Dimlichten voor, led dagrijverlichting in de koplampen, achterlichten, kenteken verlichting.

Ik krijg dit met geen enkele mogelijkheid zover dat enkelt mijn led lampen branden en voor de rest alles uit.

Ja lukt wel maar met een grote nadeel.

Zodra ik 2 kabels uit de stekker blok haal achter de verlichtingschakelaar dan bereik ik mijn doel, alleen dan werkt mijn grootlicht alleen nog maar in stand 2 voor de rest niet meer.

Hoe hebben jullie dit verhaal? Of wat hebben jullie gedaan o laten doen om het werkend te krijgen?

Hoop dat ik het goed uitgelegd heb.

Dank jullie allemaal alvast voor het meedenken!!!!!
 
dus om het lange verhaal kort te maken even voor de duidelijkheid,

ik heb dagrijlichten op de auto als zijnde dimlichten voor en de verlichting achter.
deze zou ik uit willen en dagrijverlichting als led aan willen.
met geen enkele mogelijkheid lukt mij dit.

heb al lopen schuiven met vinkjes, penntjes er uit in de lichtschakelaar maar wil niet lukken.

ik heb begrepen ondertussen dat het een optie was toen je de auto bestelde dat je dagrijverlichting kon meebestellen.

dit is niet gedaan bij bestellen van de auto dus hebben ze hem uit fabriek dimlichten als dagrijverlichting afgeleverd.

wil ik dit toch achteraf wat zou ik moeten veranderen?

BCM mischien?
 
Ik heb er een set Bi Xenon van Pilot in laten bouwen.

1: Bij mij werkt grootlicht niet als ik hem in stadlicht stand zet
2: Ik kan gewoon seinen met grootlicht al zit er geen sleutel in het contact

Hoop dat je hiet iets aan hebt.
 
Wat mij opeens binnenschiet,

Ik zit net de denken maar als ik nordic setting uit zet dan gaan alleen mijn achterlichten uit. Wat brand er dan nog? Kenteken en dimlichten.

Dit kan ik uitzetten door pin 3 en 6 uit de lichtschakelaar te trekken.
Dit vind ik niet de juiste manier.

Ik denk namelijk dat het met de stekker van de lichtschakelaar te maken heeft. Denk dat deze anders geschakeld zit.

Mag ik aan jullie vragen of jullie voor mij willen kijken als het niet te veel moeite is welke en hoeveel draden er aangesloten zitten op de lichtschakelaar?

Ik ben nu echt van mening dat dat het moet zijn. Ik heb echt alles uitgesloten nu.

Ben echt benieuwd!

Hoop dat jullie mij kunnen helpen daarin!
 
Voor zaterdag een afspraak gemaakt om de xenon koplampen aan te sluiten.
Dit wordt tevens gedaan door de originele kabelset te gebruiken en een 7H0 boordnet te plaatsen.
Schijnt dat ik een 6H0 boordnet heb. Daarom kan ik niet veel programeren.

Laat weten hoe het zaterdag afloopt!
 
Het is dus niet goed gegaan. Bcm moest vervangen worden echter was deze niet op voorraad. Deze elders gekocht en opgehaald. dinsdag wordt het ingebouwd.

Lag dus allemaal aan de bcm module die het niet ondersteunde.


Wordt vervolgd!
 
Als ik nou zelf de bcm zou vervangen. Is niet moeilijk eruit klikken en weer er in klikken.

Wat is dan de stap om hem aan te leren aan de auto?

Gewoon long code overkopieren?

Is er nog iets anders wat ik moet doen?
 
Bedankt voor je attentie,
Was niet verkeerd bedoelt trouwens.

Sleutel inleren kan ik dit zelf ook doen met Vcds nadat ik de coding over gekopieerd heb?

Nogmaals was niet verkeerd bedoeld!


ZOnder veiligheidscode en sleutelcode kun je dit helaas niet. Er daar hik ik tegen aan, ik kan wel de BCM vervangen, maar dan zit ik met de sleutels, dus moet ik naar de dealer.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!