Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

Waarom niet mogelijk?

Het zou wel kunnen alleen zie ik de bos door de bomen niet meer....

Ik zal het proberen uit te leggen.

Zoals je al hebt gelezen ben ik bezig geweest met BCM 7H0937089F dit gaf als probleem dat het binnenverlichting niet werkte. Tevens veel groepen in rood en storingen.

Dus ben ik vandaag met kufatec en allerlei telefoontje bezig geweest wat er in hoort te zitten dan.
Bij procar geweest en die heeft mij een andere 89F gegeven exact de zelfe probleem, geen binnenverlichting ect ect dus de BCM is niet defect.

Daarna Kufatec mijn chassis nummer gemaild en de vraag gesteld welke bcm ik nodig heb? en komt als antwoord dat ik 89F nodig heb met die van hun zou het moeten werken zeggen zij.

Daarna ben ik op internet gaan zoeken naar een crosspolo met fabriek af xenon. Hier het kenteken van opgeschreven en de VW dealer gebeld. Ik heb de magazijnman gevraagd welke onderdeelnummer deze BCM heeft in de donor auto. Dit is een auto van 2011 met dezelfde optie maar als extra stuurbediening.

Volgens de magazijnman zit hier een 7H0937089H met Z-Code: Z0C

Als ik de magazijnman vervolgens op mijn kenteken laat zoeken dan komt hij uit op 2 soorten namelijk de 7H0937090B met Z-Code: Z0Z of de Z12.

De Z12 heeft meer Pr code's dan de Z0Z

Dus ik weet niet meer wat ik moet bestellen.......

Snappie?
 
Het zou wel kunnen alleen zie ik de bos door de bomen niet meer....

Ik zal het proberen uit te leggen.

Zoals je al hebt gelezen ben ik bezig geweest met BCM 7H0937089F dit gaf als probleem dat het binnenverlichting niet werkte. Tevens veel groepen in rood en storingen.

Dus ben ik vandaag met kufatec en allerlei telefoontje bezig geweest wat er in hoort te zitten dan.
Bij procar geweest en die heeft mij een andere 89F gegeven exact de zelfe probleem, geen binnenverlichting ect ect dus de BCM is niet defect.

Daarna Kufatec mijn chassis nummer gemaild en de vraag gesteld welke bcm ik nodig heb? en komt als antwoord dat ik 89F nodig heb met die van hun zou het moeten werken zeggen zij.

Daarna ben ik op internet gaan zoeken naar een crosspolo met fabriek af xenon. Hier het kenteken van opgeschreven en de VW dealer gebeld. Ik heb de magazijnman gevraagd welke onderdeelnummer deze BCM heeft in de donor auto. Dit is een auto van 2011 met dezelfde optie maar als extra stuurbediening.

Volgens de magazijnman zit hier een 7H0937089H met Z-Code: Z0C

Als ik de magazijnman vervolgens op mijn kenteken laat zoeken dan komt hij uit op 2 soorten namelijk de 7H0937090B met Z-Code: Z0Z of de Z12.

De Z12 heeft meer Pr code's dan de Z0Z

Dus ik weet niet meer wat ik moet bestellen.......

Snappie?

Dan moet je de 7H0 937 089H Z0C hebben he (althans dat denk ik dan met mijn gezonde boeren verstand), dat werkt op die andere auto ook Stick Out Tongue. Die op jou kenteken uitkomen zijn waarschijnlijk voor halogeen bedoelt, en hebben dus niet de eindtrap op de xenon lamp van dim- naar grootlicht te schakelen :)

Tevens meer PR codes = beter, de PR codes zijn de codes waar een auto mee uitgerust is. Dus meer codes = meer opties achteraf mogelijk :)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Dan moet je de 7H0 937 089H Z0C hebben he (althans dat denk ik dan met mijn gezonde boeren verstand), dat werkt op die andere auto ook Stick Out Tongue. Die op jou kenteken uitkomen zijn waarschijnlijk voor halogeen bedoelt, en hebben dus niet de eindtrap op de xenon lamp van dim- naar grootlicht te schakelen :)

Tevens meer PR codes = beter, de PR codes zijn de codes waar een auto mee uitgerust is. Dus meer codes = meer opties achteraf mogelijk :)

Maar die andere auto is een andere bouwjaar namelijk 2011 en die van mij 2014 klopt het dan wel?

Zie deze link die ik heb gekregen voor mijn auto.

https://www.partslink24.com/vwag/vw_parts/illustration-mailing.action?mode=K0LWRNLNL&lang=nl
 
Okey dan,

Als je kijkt dan kom je automatisch uit op 7H0937090B omdat daar rechts de pr code: PR-8JW en 8JX + 7L3 staat. Dan nog de Z code 2 soorten.

Dit is echt een gok die ik niet meer weet.

Wist niet dat dit zo moeilijk zou zijn.
PRCode: 7L3 = Without start/stop system without regenerative braking
PRCode: 8JX = Twin headlight for driving on the left (gas discharge) w/ integrated high beam
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!