Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

wat raar ben ik nu de enige weer die dit heeft?

er zullen toch meerdere mensen zijn die xenon hebben gemonteerd in hun auto en de BCM hebben vervangen?

of is wijsheid om mischien een andere versie BCM te kopen?

echt ongelofelijk!

als het me niet lukt dan doe ik het hele set wel weg ik ben er bijna klaar mee.............

Een tweedehands BCM ben ik niet zo kapot van, wie weet is die sowieso al niet goed geweest. ;)

En euh, als je wat wil aanpassen moet je niet bij de eerste tegenslag stoppen.

Je bent trouwens niet de enige, ik zag je post op 6R Freunde staan ;)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Een tweedehands BCM ben ik niet zo kapot van, wie weet is die sowieso al niet goed geweest. ;)

En euh, als je wat wil aanpassen moet je niet bij de eerste tegenslag stoppen.

Daar heb je gelijk in maar wordt er zo moe van. Je kan totaal niks er vam terug vinden op het internet.

Ik zal toch niet de eerste zijn?

Je zij iets met deur contact?

Maar er blijven zoveel foutcode in het syteem ook al wis ik ze.
 
Daar heb je gelijk in maar wordt er zo moe van. Je kan totaal niks er vam terug vinden op het internet.

Ik zal toch niet de eerste zijn?

Je zij iets met deur contact?

Maar er blijven zoveel foutcode in het syteem ook al wis ik ze.

Begin maar eens met je instalatie lijst in orde temaken. Of tewel, je oude autoscan uitprinten en dan een voor de een de juiste module aanwezig of afwezig programeren in je gateway en bcm. Dan pas verder gaan
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Betreft het duur contact, dat topic op 6r Freud
Freude door lezen. Daar staat het eea
ik lees net deze stukje:

hoe weet ik welke die van mij is?

It is true that 7H0 937 089 F BCMs are working on Polo, but there are tens of different versions of this BCM. Your BCM ending with Z2Q is listed for T5 only. For Polo 6R following Z-Codes are listed: Z3B, Z2C, Z33, Z2D, Z2E, Z34, Z2F, Z2G, Z35, Z2H, Z2J, Z36
 
ik kom er zojuist achter dat er voor de crosspolo niet mogelijk is Xenon koplampen te monteren.

de set gaat in de verkoop voor de gene die interesse heeft.


voor degene die interesse heeft stuur PM of zie verkoop topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!