Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

die kan niet los. die zit bij de 'gewone' polo 6r vast gebrand. het linker gedeelte waar de deur tegen aanvalt kan wel los gewipt worden. om bij de bcm te komen, zal je eronder moeten kruipen met je hoofd bij de pedalen.
 
De bedrading zit er nu helemaal in en heb alleen de helft kunnen aansluiten.
Er zitten bizzar veel fouten in de documentatie en vooral ook in de geleverde kabels.

Voorbeeld:

Additional wire nr:1 die geleverd word zijn de pinnen verkeerd gemonteerd (te klein) Hier horen grotere te zijn.

Additional wire 2: moet je aansluiten op een relais dimlicht alleen god mag weten waar deze bevindt.

Additional wire 4: moet je de pinnen B9 en B10 uit de bcm halen en deze met de kabel nr 4 verbinden.
Leuk maar B9 en B10 is leeg bij mij.....

De stekkers van de xenon adapter zijn niet genummerd maar afkortingen van kleuren.

Dus al met al KOOP GEEN KABELBOOM VAN KUFATEC !!

Dit zal mijn laatste bestelling van kufatec worden.

Morgen maar eens bellen als ik er doorheen kom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ik ben er vandaag achter dat ik nooit meer iets moet kopen van kufatec.

Mijn ervaring is dat het leuk is dat je iets kan kopen daar mar zodra het op support komt ze niet thuis zijn.

Er zijn meerdere fouten ontdenkt en kunnen mij daar niet aan helpen.
Ben vanaf vanochten 09:00 uur met mail verkeer bezig en uiteindelijk om 16:00 hebben ze de moet opgegeven door te zeggen dat ze het moeten uitzoeken en er op terug komen.
Gewoon waardeloos!!!!!

Dus nog onopgelost in het engels,

Xenon adapter:
Problem 1: PAGE 6 fig 12, the kabels coming from the xenon adapter has notes of colours on it but in the manual does not say which colour on wich pin on the BCM you have to put in.

Problem 2 : PAGE 7 fig 21, connection additional wire 1 dauerplus red colour has een connection on it. Where to put it on? Where is the steady plus availabel whit this connection?

Problem 3 : PAGE 7 fig 21, connection additional wire 1 have to connect on A63 and B68 but the connectors are to smal (wrong) piece mounted on it by kufatec.

Problem 4 : PAGE 7 connection additional wire 2 fig 13, where is this relais? There are more relais but cant figure out where this is?

Problem 5 : PAGE 8 connection additional wire 4 fig 17, tells me to put it on fuse 54. But fuse 54 is already full. The place is already been used by factory out.

Problem 6 : PAGE 8 connection additional wire 4 fig 17, tells me to pinout B9 + B10 and connect is to wire 4. But B9 + B10 is empty in my BCM.
 
Vandaag ben ik mezelf er ook even aan in het verdiepen. Heb ook net hetzelfde bestand gekregen en snap het ook niet helemaal.
Het is net niet duidelijke welke draden vanaf de adapter er op de genoemde posities komen op de BCM.
Denk dat je er toch even een mail aan moet wagen naar Kufatech.

Respect voor je uithoudings vermogen!

Snap je mij nou? Kufatec dus niet.

K . T bedijf.
 
Dag mannen !

Ik zie echt keiveel pagina's over inbouwen etc..
Maar is er een bedrijf, dat, origionele xenon inbouwt? ook met sproeiers etc..

Ken je iemand ? Zou je me dan wille PM e!
Of weten jullie of dit eventueel via de VW dealer moet ?

Groetjes,
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik kan er wel een boek overschrijven op deze manier.
Kabelboom gaat retour naar kufatec. Heb elders gisteren een kabelset besteld. Met een beetje geluk komt deze eind deze week anders begin volgende week binnen.

KUFATEC? Nooit meer!
Service support is waardeloos!!!!
 
Jammer van de slechte support van Kufatech.... Vind het ook een raar manual wat in mijn ogen niet klopt...
Welke kabel heb je nu besteld?

Vandaag toch maar even gebeld omdat ik er niet tegen kon.
Na een gesprek van 1uur en 15 mint ben ik er uit!!!!!

Toch maar even schreeuwen en schelden doet wonderen!

Alles uitgelegd gekregen.

Nadeel heb wel een kabelsetje elders besteld.

Iemand interesse in de set die onderweg is laat maar weten!
 
Moet alleen nog even uitvogelen hoe de sensor op de achteras bevestigd moet worden.
Ondat ik deze 2e hands heb gekocht heb ik niet gezien waar hij vanaf is gekomen.
Lastig als je onder de auto onderste boven moet liggen.
Als iemand dit weet of plaatjes heeft hou ik mij aanbevolen!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!