Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@KYC
Wat is er bij jou dan allemaal vervangen onder garantie?
Een VW Up voor € 20,- per dag, of een gratis fiets.wie heeft er ervaring met vervangend vervoer vragen :S?
Een VW Up voor € 20,- per dag, of een gratis fiets.
.....morgen is het zover dus ik hou jullie op de hoogte hoeveel mijn 90.000km beurt is.....
Vandaag heeft mijn BM een 60.000km beurt gehad ik schrok van de rekening.
Ik moest 483 euro afrekenen??
Geen extra dingen alleen de beurt.
Vinden jullie dit ook veel?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Zelf ben ik volgende maand aan de beurt. Mag ik vragen wat je kwijt was?
Mijn 60k beurt was zo'n 900 euro! Kromme remschijven, nieuwe blokken, etc.
Ik houd m'n hart vast voor de 90k beurt, aangezien m'n airco en handrem het begeven hebben...

Vandaag mijn Polo ook een 60K beurt gehad, dit gaat me 480,- kosten. Dit i.c.m. de poetsbeurt-actie van 129,- maar bij nadere controle vindt ik dat hier wel erg veel voor betaald heb. De verloren M&M van een half jaar terug, ligt nog naast de stoel om een voorbeeld te geven. Evenals de aanslag als je de achterklep omhoog doet in de richel. Schoon, maar achter het scharnier nog smerig. Bekleding opfrissen is niet gebeurt, heb nog 2 vlekken waar niks over gezegd is. Bovendien sterretje in ruit gefixt maar nog wel 4 steenslag putjes in de voorruit laten zitten zonder opmerkingen daarover. Morgen weer terug naar de dealer want na het vervangen van het ventilatiefilter maakt de ventilatie nu een fluitend geluid. En dat voor de gammele prijs van 609,- totaal en de auto 1,5 dag kwijt.![]()
Maar nog wel happyman?![]()
Maar nog wel happyman?![]()
900 euro wtf...mijn remmen waren bij de 90.000 euro beurt ook nog prima...ik heb ze in ieder geval nooit vervangen...
dit is toch wel een aanslag op je portomonnee zeg geesh...hadden ze je wel hierover gebeld? want normaliter mag een dealer alleen extra onderhoudswerkzaamheden doen in overleg met de klant...als jij zegt nee ik rijd lekker verder met kromme remschijven dan is dat jouw keuze toch?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.