MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

Ik heb niets veranderd. Even op 27 feb 23:57 gekeken en toen is er ook een e-mail naar je verzonden. Verder zijn er geen e-mailtjes naar je toe verstuurd sinds de nieuwe website online is.
 
BMW  1 serie  1.6 
nog een vraagje over de garage: wordt dit later nog per model ingedeeld? Ik als 9n3-rijder kijk nu eenmaal sneller naar een 9n3-topic dan een ander Stick Out Tongue niet dat ik niet bij de andere modellen ga kijken. Maar bij m'n eigen model nu eenmaal meer... Ben ik de enige die er zo over denkt of ben ik maar een rare kwiet? :roll:
 
Jep ik volg excess007, dacht onlangs hetzelfde.. Dit bewijst echter niet dat hij geen rare kwiet is :mrgreen:
Verder net de eerste maal pb gekregen/gestuurd en wat mij opviel is dat je niet meer de hele conversatie hebt in 1 bericht, dus de vorige reacties en eventueel al een gegeven antwoord.. Mijn verzonde pb is hoogstwrs nog niet gelezen en mss heeft het daar mee te maken, maar ik wou toch even de vraag stellen..

Grtz
 
Als je wilt reageren op een bericht gebruik je naar mijn mening altijd de QUOTE functie.
Die staat als het goed is standaard al ingevuld bij berichten als je daar op wilt reageren.
Stuur mij maar is een PB, kan ik hem antwoorden en dan zie je wat ik bedoel.
 
BMW  1 serie  1.6 
Vandaag een paar pb's verstuurd maar die werden niet geregistreerd in de map verzonden berichten.
Als op de map verzonden berichten klik krijg ik vermelding van 0 verzonden berichten.
De berichten zijn wel op de bestemming aangekomen want ik heb er antwoord op gekregen.
Dus wat dat betreft is er niets mis.

grt

Dit is een optie die je aan en uit kan zetten. Wil je dit aan hebben dan klik je boven aan het forum op gebruiksinstellingen en dan links in het menu onder mijn instellinten, mijn account op opties wijzigen meen ik. Hier kan je ook andere optie's in en uitschakelen ;) Let er wel op wanneer je de functie van verzonden aan zet dat je inbox sneller vol is ;)

Maik
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!