MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

Ja, jullie zijn idd goed bezig! Het werkt en leest als een trein nu! Big Grin

In het gebruikersinstellingenmenu viel me op dat er wel een optie is om aan te geven dat je handtekening onder elk bericht geplaatst moet worden of niet, maar ... ik heb nergens kunnen vinden waar ik een handtekening zelf kan instellen. Zie ik iets over het hoofd?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Betekent dit dat vorig gemaakte voorstellen zijn aangepast? Big Grin Of zijn deze nog in beraad??

Grtz

Dat de garages ingedeeld worden + in de garage onder modificaties (interieur, exterieur,..) extra foto's kunnen toevoegen..

Grtz

Wat betreft je eerste vraag, deze aanpassing zullen wij moeten neerleggen bij DTO (de makers van dit systeem), we gaan het aanvragen in elk geval want het lijkt mij ook een nuttige aanvulling!

De extra foto's kun je ook in je eigen album uploaden op onze website, deze kun je dan gewoon in je topic plaatsen, misschien dat ik nog een een modificatie kan aanvragen om jouw album dan onder modificaties neer te zetten, het zijn in elk geval goede suggesties, bedankt!!
 
Is het garagegedeelte ook zichtbaar voor gasten of (hopelijk) alleen voor de forumleden? Het dievengilde kan helaas ook lezen....:? en ik ben er een beetje huiverig voor om alle mods die ik gedaan heb zo open en bloot te gaan vermelden...
 
Ok Johan, ik zie wel wat er uit de bus komt.. Mij lijkt het vetter om je mods wat mooier te kunnen weergeven (toch het doel van de garage).. Sommigen hebben een waslijst aan mods (vooral interieur en exterieur) en dan lijken 3 foto's toch wat magertjes Stick Out Tongue

Grtz
 
Is het garagegedeelte ook zichtbaar voor gasten of (hopelijk) alleen voor de forumleden? Het dievengilde kan helaas ook lezen....:? en ik ben er een beetje huiverig voor om alle mods die ik gedaan heb zo open en bloot te gaan vermelden...

Met alle respect, maar als je niet wilt dat dieven weten wat er in/op/aan je Polo is gedaan, vind ik dat je dat gewoon niet online moet zetten! of je het nou wel/niet openbaar hebt staan, eventuele dieven registreren zich wel en kunnen ze evengoed nog alles zien! Je moet er in mijn ogen gewoon voor zorgen dat je in deze gevallen niet je kenteken zichtbaar hebt en nergens vermeldt wat je adres / echte naam is.

Ik heb hierover eerder al een keer een discussie gehad met o.a. Enzo, maar als je een auto volledig 'tuned' trek je op straat ook aandacht, neem aan dat niemand zn Polo alleen maar in een garage box laat staan? Als ze je spullen willen jatten doen ze dat helaas toch wel :(
 
Is het garagegedeelte ook zichtbaar voor gasten of (hopelijk) alleen voor de forumleden? Het dievengilde kan helaas ook lezen....:? en ik ben er een beetje huiverig voor om alle mods die ik gedaan heb zo open en bloot te gaan vermelden...

Ofwel iedereen, niemand of alleen vrienden.. Lijkt mij ook niet ideaal, optie alleen forumleden mss mogelijk?? Verder geen extra bang van dieven.. Als ze je rns of je velgen wil stelen, maakt ni uit of je xenon, rode remklauwen of carbon details hebt :wink:


Grtz
 
De website is de laatste dagen wel ineens rete snel zeg! iets aangepast?

Ik vind het wel jammer dat je maar zo weinig privéberichten mag opslaan in je profiel (50). Kan me niet voorstellen dat dit veel opslag kost? of is er een andere reden?
 
Volgens mij heeft niemand wat aangepast op dat vlak. Hij laad volgens mij wel iets sneller, maar waarom ? Geen idee.
Hij moet wel snel draaien, draait op een Intel Xeon X3440, verbonden met 1000 mbit, server is ruim 95 dagen online.

Privé Berichten kost inderdaad vrij weinig data (1 db entery en wat tekens), zal het eens voorleggen aan Johan en Maik.
 
BMW  1 serie  1.6 
Heren mag ik jullie complimenteren op de mooie website!

Een beeeetje laat ik weet het, maar ik kijk de laatste tijd vanaf de zijlijn toe. Reden hiervoor is dat ik het forum niet fatsoenlijk in beeld krijg. Geen haat, want dat zal ongetwijfeld aan mijn laptop of browser liggen!

Heeft iemand suggesties voor mij, en misschien andere gebruikers?

(Nee Bas, geen "Nieuwe laptop kopen" Stick Out Tongue )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!