MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

y2sr9-1.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot MP.jpg
    Screenshot MP.jpg
    73.2 KB · Weergaven: 14
@Webgangster Thanks voor de tip, alleen heeft het niet geholpen.

@Gewoonjan Ik had even 75% gedaan zodat er meer op mijn scherm stond voor het screenshot. Het zoom percentage maakt geen verschil helaas.
 
Als je rechtklikt op zo een rood kruisje en dan show picture, laad hij de afbeelding dan wel? want het is duidelijk dat hij gewoon de afbeeldingen van de site niet laadt om een of andere reden.. Ik zie onderaan ook protected mode on, zet dit eens uit? En updaten naar de nieuwste IE zou misschien ook oplossing zijn... versie 9 is dat, jij zit met versie 8
 
Misschien proberen om het CTRL knop ingedrukt je muis heen en weer te bewegen dat is toch voor het in en uitzoomen ? of dan met je middelste muisknop te scrollen. ik had dit ook telkens met de laptop van me vriendin.
 
Een kleine verbetersuggestie: is het een idee om de keuze "Meldingen" direct na je naam onder het menu als je bent ingelogd, te hernoemen naar "Berichten"? Ik merk dat ik
als ik een PB wil sturen, altijd via een omweg ga omdat ik bij "Meldingen" niet aan PB's denk.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vraagje maar is het misschien ook mogelijk om de Garage per type te kunnen laten zien ? Zodat je bijvoorbeeld alle 6R's ziet en de andere types daarachter ?

En het valt mij op, ik wist niet zeker of ik iemand een PB had gestuurd want ik zag het bericht niet meer staan in verzonden berichten, dus ik heb een nieuwe verstuurd maar nu staat hij weer niet bij verzonden berichten ?
 
Vraagje maar is het misschien ook mogelijk om de Garage per type te kunnen laten zien ? Zodat je bijvoorbeeld alle 6R's ziet en de andere types daarachter ?

Deze vraag hebben wij gesteld bij de leverancier van de software echter geven zij aan dit op het moment nog niet te ondersteunen. Wij hebben ons punt duidelijk gemaakt naar hun dus wie weet volgt er een update waarin dat wel mogelijk is.
 
Ik mis nog 1 klein dingetje wat ik bij t vorige forum wel handig vond, namelijk een pb sturen naar aanleiding van een geplaatst forum bericht.
Kan zijn dat ik die functie heb gemist, maar momenteel kopieer ik zelf de quote over in de pb enz Stick Out Tongue
Is meer een stukje gemakszucht deze functie dan ook daadwerkelijk t nodig hebben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
mis in de zoekmachiene de optie om gericht te zoeken in bijvoorbeeld onderdelen te koop.

stel ik zoek een trekhaak krijg je nu een resultaat lijst die heel lang is,
en daar staat ook iedereen tussen die er een onder ze auto heeft en dat in zn topic vermelt.
soms meerdere malen.

ik wil alleen in onderdelen te koop kunnen zoeken....

kan dat jongens?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!