MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

Johan

Beheerder
4,636
2
1,035
193
Beste leden,

Zoals jullie inmiddels kunnen zien hebben we de nieuwe website (eindelijk) online, na diverse keren de launch datum te hebben verzet (i.v.m. drukte en het vele werk wat eraan zat) is het eindelijk zo ver!

Wij zijn dan ook ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom (post ook gerust als je nog iets mist op de website!!)

Voor elk lid staat er één "Garage" klaar (voor Premium-members zijn dat er twee), hierin kun je al je info/modificaties kwijt inclusief foto's (die je niet meer extern hoeft te hosten!) Ook kunnen de reacties gegeven worden via dit garage-systeem! Mocht je het niets vinden blijft het forum "Mijn Polo" ook nog actief.

Waar wij zelf nog mee bezig gaan zijn de volgende delen; een brandstofverbruik-module, lampentabellen oude type's, zekeringentabellen en informatie over chiptuning.

Mochten er vragen zijn, of werkt iets niet (wat ongetwijfeld nog wel zo zou kunnen zijn) laat dan ook gerust een bericht achter!

Waardeer je ons werk en wil je de website graag een steuntje in de rug geven, doe dan een donatie! Hiermee wordt je Premium Member en profiteer je van diverse voordelen (korting bij onze sponsor Xenonlamp.nl + één extra garage voor als je nog een tweede auto bezit). Natuurlijk worden de donaties enkel gebruikt ten behoeve van de website!

Zoals ook te zien is willen wij ons ook meer gaan richten op de social media, onderin de website staan de iconen, als je daarop klikt wordt je vanzelf doorverwezen! Wij willen via de social media ook iedereen op de hoogte brengen van Volkswagen nieuwtjes, website updates, etc! Ben je gek van social media? en heb je tijd over om ons te helpen? Meldt je dan bij één van de admins!

Tot slot; ik wil nog even een bedankje uitspreken aan twee forum-leden. Sjakie ( Xinner Media ) is zo gul geweest om ons een licentie van vBulletin te sponsoren & Stefan van der Blom ( a.k.a. webgangster ) realiseert sinds de nieuwe website onze webhosting (en heeft een paar keer geholpen met wat problemen oplossen). Natuurlijk bedanken wij ook alle mensen die tot nu toe een donatie hebben gedaan, hiervan is o.a. het Garage-systeem betaald!

Veel plezier!

Het MyPolo.nl-team.

[EDIT]
Ik heb zelf al één bug gevonden, indien de resize-tag op het oude forum is gebruikt is deze door de import naar vBulletin helaas verkeerd omgezet door de software, ik kan helaas geen fix vinden hiervoor. De oplossing is om de "rare" tag te veranderen naar


Als iemand dit nou van zichzelf tegenkomt in een post, edit hem dan even s.v.p.! Er zit helaas niets anders op dan dit handmatig veranderen! :(
 
was even een shock vanochtend, wat een verschil!
Denk dat de nieuwe layout vooral wennen wordt, vind het wel erg steriel geworden. Vond de wat donkere achtergrond wat rustiger voor de ogen, nu is het zo'n wit scherm..
Ook nog een bug gevonden: bij het aanpassen van je forum instellingen wordt je username niet (goed) weergegeven bij het bevestigings schermpje na opslaan.

Ook ziet het lettertype/grootte er hier nogal raar uit? alsof mijn internet browser te ver staat uitgezoomd en het scherm de letters niet meer scherp weergeeft. (bijvoorbeeld de tekst links onder je avatar)

Ik heb ook enige moeite te zien welke topics gelezen zijn :$

buiten dat, keep up the good work!!

edit: meteen een vraag, wat is het verschil tussen rode/blauwe envelopjes bij topics?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie de bijlage voor een legenda van de icoontjes :)

attachment.php


Je kunt ook zelf een bijlage toevoegen aan je berichten. Dit doe je door onder het vak snel reageren op meer opties te drukken. Dan krijg je ook smilies en derg. te zien ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf om de vernieuwing te zien!
Inderdaad is de witte achtergrond wennen. Maar dit geeft wel een strak uiterlijk!

Ik zag bij de navigatie handleiding een foutje. Bij de hulpmiddelen staat W8 binnenverlichting.
Verder fantastisch!

Keep up the good work guys!!
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Mooi hoor, dat nieuwe forum! Ziet er echt stukken moderner uit, met veel nieuwe handige functionaliteiten!!! Big Grin
Natuurlijk gaat het even wennen zijn in het begin, maar dat is met elke verandering zo.

Twee eerste bevindingen:
- in het overzicht "Berichten van vandaag" is de onderkant van de berichttitels "afgekapt"
- ik mis nog een beetje kleur (zo vond ik de menubalk die er als een GTI grille uitzag erg gaaf)

Oh, en nog een derde bevinding:
- in de titel van de eerste knop achter "Snel navigeren" staat Website & Mededelingen. Dat mag gewoon & zijn, kennelijk vertaalt de software het al naar &.

En een vierde (dat krijg je hè, als je de nieuwe site gaat gebruiken :)):
- bij het wijzigen van mijn avatar krijg ik in het "verwerkt" scherm en interne functienamen te zien, waaronder de functie voor het tonen van de gebruikersnaam.

De vijfde:
- dubbele komma's in de lijst met actieve gebruikers (in ieder geval op de startpagina)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er mooi uit jongens! Big Grin
Merk alleen dat mn ipad moeite heeft om ingelogd te blijven, maar dat ligt wss aan safari ;)
En verder nog maar eens dat garage onderdeel weer in gaan vullen :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ziet er mooi uit jongens! Big Grin
Merk alleen dat mn ipad moeite heeft om ingelogd te blijven, maar dat ligt wss aan safari ;)
En verder nog maar eens dat garage onderdeel weer in gaan vullen :mrgreen:

Mooie website! Ik heb 2 punten die al een keer zijn langs gekomen:

letters lijken groot (ingezoomde look) veel schrollen
Je lijkt er af en toe ff uit te worden gegooit (opnieuw inloggen)

groet daniel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
"Holyoak, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Uitloggen Home"

Het vreemde is dat ik deze melding niet bij elk onderwerp te zien krijg dat ik wil bekijken.
Nu gebruik ik een Ipad en krijg nu een hoop foutmeldingen die ik bij de "oude stijl" niet kreeg. Het gaat dan om Java en HTML foutmeldingen.

Als ik gebruik maak van de zoekfunctie op het forum krijg ik op de zoekterm "soundaktuator" de melding dat er geen resultaten gevonden zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben we de mogelijkheid, om de achtergrondkleur te veranderen naar een donkerder kleur?
De witte achtergrond doet s nachts pijn aan je ogen.

Voor de rest ziet het er prima uit!
 
Poeh...zo dan....dit is wel even een binnenkomer als je net wakker bent en je ziet zo'n fel wit scherm.

Het ziet er zeker netjes uit maar dit zal wel even wennen zijn waar alles zit en hoe het werkt.

Paar puntjes van kritiek;
Het topic van mijn auto is weg.
Achtergrond te fel.
Waarom moet ik die 2 codes invoeren om een bericht te plaatsen?
 
Wow wat een verandering, ziet erg echt onwijs belovend uit. Zeker de nieuwe feature "Mijn garage" is een mooie toevoeging.

Helaas heb ik ook nog wat kleine op en aanmerkingen, het is altijd lastig om een website 100% goed te importeren van het ene naar het andere systeem. Dus wellicht zijn jullie hier al mee bezig of staat het op de agenda.

- Lettertype wat gebruikt wordt voor de koppen binnen het forum mogen wat mij betreft kleiner, bespaart ook ruimte zodat een 2 regel vermeden wordt.
- links in het profiel overzicht bij een bericht. is de lettertype volgens mij gelijk aan de kopjes binnen het forum, deze zijn nu erg klein waardoor ze op verschillen schermen slecht overkomen.
- Wat ook al meerdere malen is aangegeven is de achtergrond kleur. Deze is nu wel erg wit, hierdoor is onderscheid tussen de content ook slecht te zien. Als deze een zachtere kleur zou hebben bijvoorbeeld #f3f3f3 (lichtgrijs), zou het al veel rustiger ogen. (Terug te vinden in styles.css regel 448 #page-content).
- Ook is er binnen mijn garage nog niet alles 100% vertaald naar NL, dit gebeurt als je wat dieper in systeem bent.

Keep up the good work
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan nog niet zo wennen aan de lettertypen, maar dat is een kwestie van tijd. Wat wel serieus vervelend is, is de flash banner. Deze gooit steeds een security error:

Code:
SecurityError: Error #2122: Security sandbox violation: LoaderInfo.content: [url]http://www2.mypolo.nl/wp-content/themes/purevision/sliders/flashmo/grid_slider/flashmo_224_grid_slider.swf[/url] cannot access [url]http://www.mypolo.nl/wp-content/custom/site/header_1.png[/url]. A policy file is required, but the checkPolicyFile flag was not set when this media was loaded.
	at flash.display::LoaderInfo/get content()
	at flashmo_224_grid_slider_fla::GridSlider_1/on_photo_loaded()

Verder erg mooi geworden. Ben druk bezig met het aanpassen van al m'n resize tags. Als ik deze ombouw naar IMG tags, worden deze plaatjes natuurlijk veel te groot.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!