MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

Ziet er goed uit mannen!

Het enige wat ik prettig creepy vindt, is dat het GARAGE voor heel de wereld zichtbaar is zou toch fijn als dit alleen voor geregistreerde mensen zichtbaar zou zijn., het topic (gespot) is verdwenen.? En mja voor de rest heb ik ff niks aan te merken tzou wel fijn zijn misschien ooit in de toekomst een chatbox toetekennen ofzo voor de supersnelle vragen,

Groetjes,

Enzo TOP!
 
Ziet er goed uit mannen!

Het enige wat ik prettig creepy vindt, is dat het GARAGE voor heel de wereld zichtbaar is zou toch fijn als dit alleen voor geregistreerde mensen zichtbaar zou zijn., het topic (gespot) is verdwenen.? En mja voor de rest heb ik ff niks aan te merken tzou wel fijn zijn misschien ooit in de toekomst een chatbox toetekennen ofzo voor de supersnelle vragen,

Groetjes,

Enzo TOP!

Je kan aanvinken voor wie je wilt dat je garage zichtbaar is.
- Niemand
- Alleen vrienden
- Iedereen
 
Ik krijg bij foto vd maand mijn ingezonden foto maar niet passend.
Ik heb al
gedaan. Wilt niet lukken.
 
Is er niet een mogelijkheid in te bouwen, dat men zelf een soort theme, of andere achtergrondkleur kan kiezen?
Zit vaak 's nacht op de site, nu zal ik een zonnebril nodig hebben, hahahaha...

Voor de rest, grote klasse!
 
Is er niet een mogelijkheid in te bouwen, dat men zelf een soort theme, of andere achtergrondkleur kan kiezen?
Zit vaak 's nacht op de site, nu zal ik een zonnebril nodig hebben, hahahaha...

Voor de rest, grote klasse!

Ik begrijp dat er veel te doen is om de witte achtergrond. We gaan dit bespreken en mogelijk aanpassen.
 
Je kan aanvinken voor wie je wilt dat je garage zichtbaar is.
- Niemand
- Alleen vrienden
- Iedereen

Misschien dat er nog een extra mogelijkheid aan toe te voegen is zoals bijv. 'geregistreerde gebruikers'?
Denk dat enzo dat ook meer bedoeld om de inhoud van de garages wat exclusiever te maken?
Net zoals dat toen bij t vorige forum is gedaan met de gespot? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik vind de garage op zich wel leuk, maar eerder als extratje waarnaar je kan verwijzen in je topic op het forum. Het is makkelijker om updates met foto's te plaatsen in een nieuwe forumpost in je topic denk ik dan gewoon foto's bij te voegen in je garage. Zo vallen updates veel minder op, dus ik zou zeker het "mijn polo" forum behouden. Voor de rest ziet het er goed uit! en op mijn laptopscherm valt het wit nog goed mee(zet jullie helderheid eens wat minder mensen! Stick Out Tongue) dus mij stoort het niet echt, good job!
 
Ziet er goed uit maar:

Geen toegang tot bepaalde forumgedeelte, ik mis heel het problemen/vragen voor de polo bijvoorbeeld.

Voorbeeld: http://www.mypolo.nl/forum/showthre...tor-GTI-Mijn-Oplossing!!!!!&p=95130#post95130

Hier krijg ik de melding, geen toegangsrechten?


En nu ik deze reactie plaats moet ik een verificatie invoeren om een bericht te plaatsen? Haal dat er maar zo snel mogelijk uit, dat is echt onzin. Dat heb ik nog NOOIT op een forum gezien en ik ga niet elke keer scheel kijken om die code te ontcijferen, dan plaats ik gewoon niks meer. ;)

ADMIN: Gefixt!
 
Ik snap ook niet zo goed waar ze het over hebben, ik zie totaal geen fout lettertype staan? Misschien binnen de quote tags ofzo, maar ik gebruik het wel vaker eigenlijk.. vind het best een leesbaar type... Bovendien moet ik ook nergens een code invoeren bij reacties, is dat vanaf nu een premium voordeel ofzo?
 
Wat opmerkingen:
- veel te weinig contrast tussen tekst en achtergrond, slecht leesbaar dus
- iedere keer de Captcha overtikken bij zoeken en plaatsen van berichten is zeer irritant. Ik ben toch al ingelogd?
- "Deze actie kan niet worden voltooit omdat je ingelogd was toen de vorige pagina geladen was." Vreemde foutmelding in de zoekfunctie en bovendien is voltooid hier met een D !
- de datum waarop het laatste bericht werd geplaatst wordt in het topic-overzicht afgebroken, het jaartal is niet volledig te zien
- Waarom geen subforums zoals bij autofora gebruikelijk is, bijvoorbeeld: eletronica, motorisch, tuning, aandrijving, banden/velgen. Dat maakt het forum veel overzichtelijker dan alles bij elkaar.
- slordigheidjes in de meldingen en knopteksten: "
Bedankt voor het wijzigen van je profiel, $bbuserinfo[username].", "
Website & Mededelingen"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!