MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

effen wennen maar ziet er goed uit. 1 klein opmerking over letter grote en dikte, op mijn laptop zijn letters erg dun. misschien een idee om letters vetter te bewerken. en het witte achtergrond oogt niet prettig.

maar echt top
 
nog een bug: ongelezen vetgedrukte topics worden niet normaal nadat je ze hebt gelezen, je moet dan handmatig "markeer alle forums als gelezen" aanklikken wat niet handig is als er veel ongelezen topics zijn
 
Ik blijf de melding krijgen dat ik geen toegangsrechten heb op oa het toppic "soundaktuator mijn oplossing". Ook zoeken wil niet vlotten. Via Google krijg je op een zoekwoord wel een hit, bijvoorbeeld "chino" en een verwijzing naar MijnPolo maar is vervolgens niet te openen en volgens de zoekfunctie van dit forum zijn er geen resultaten.

Uitgloggen-Inloggen, cookies verwijderen etc, niets helpt.
 
Wat ik zelf verwarrend vind, is dat op het startscherm van het form rode iconen (de auto silhouetten) aangeven dat er nieuwe berichten zijn, maar dat in de volgende pagina's (envelopjes) rood betekent dat het een actief forum/post. Daar is blauw de kleur voor een nieuw bericht. Het lijkt mij handig dat de kleuren overal hetzelfde betekenen. En aangezien rood meer opvalt dan blauw, wil ik voorstellen om overal de kleur rood te gebruiken voor "nieuwe berichten".

Enne... het zijn suggesties ter verbetering, hè. Ik vind het nog steeds een grote stap vooruit, dit nieuwe forum!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mooi, mooi! Ik waardeer het ook enorm, alle moeite die jullie er in steken! :)
Maar na het lezen van vijf pagina's met veel suggesties ter verbetering, had ik toch enige schroom om mijn nieuwe suggestie ook nog toe te voegen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zeer handige handleiding: :confused:

Klik hier

Nu zie je onderaan een topic een klein vakje waarin je kunt typen en zo dus kunt reageren.
Hier staan echter geen smilies of een manier om afbeeldingen toe te voegen.

Om dit jullie uit te leggen hoe te veranderen heb ik een handleiding gemaakt.

Klik hier een voer uit. :eek:

Laat aub even weten wat je er van vind :lol:
 
Klopt hadden wij ook al opgemerkt. Johan is vandaag een dagje weg en zal hier van de week een keer naar kijken.:mrgreen:

Ik doe het nu anders. Ik klik onderaan de pagina op markeer alles als gelezen ;)

Zeer handige handleiding: :confused:

Klik hier

Nu zie je onderaan een topic een klein vakje waarin je kunt typen en zo dus kunt reageren.
Hier staan echter geen smilies of een manier om afbeeldingen toe te voegen.

Om dit jullie uit te leggen hoe te veranderen heb ik een handleiding gemaakt.

Klik hier een voer uit. :eek:

Laat aub even weten wat je er van vind :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig!

Als ik trouwens op de voorpagina bijvoorbeeld op dit topic klik kom ik op pagina 4 terecht, niet zoals eerst bij de laatste reactie van het topic? :)

Edit, nu wel! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!