MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

Welk lettertype ? Op de site zelf of op het forum ?
En wat vindt je er niet geweldig aan ?
Op het forum. Die smalle hoge letters vind ik niet fijn lezen.

En als ik klik op Wat is er nieuw, dan vallen delen van sommige letters van topictitels zelfs weg aan de onderkant.

ba880ffd24c451f647fa09b-1.jpg


Forum is trouwens wel een hele stap vooruit. Complimenten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug naar het oude is helaas geen optie ;) Dit heeft ons der mate veel tijd / geld gekost dat dit gewoon blijft. Het enige wat er nu gebeurd is de software aanpassen naar jullie wensen zodat het gebruiksgemak verbeterd. We gaan het dus verder finetunen ofzo iets Stick Out Tongue Post dus wat je opvalt, wat niet werkt of wat anders zou kunnen / moeten. We hebben ondertussen al een mooi lijstje waar de de komende week in elk geval zoet mee zullen zijn denk ik (maar dat hoort erbij denk ik als je zulke grote stappen vooruit maakt / wilt maken)

Het niet kunnen inloggen was gisteren idd even een probleem maar is verholpen.
 
Kan iemand wellicht zo'n soort scriptje even opnemen in de body onLoad, zo dat fotos automatisch geresized worden?

Code:
var maxWidth = 640;
for (var i = 0; i < document.images.length; ++i) {
	var img = document.images[i];
	if (img.clientWidth > maxWidth) {
		img.style.width = (maxWidth + "px");
	}
}
 
ja ik zat eerst ook te denken geef mij de ouwe maar! maar hoe langer ik hier weer om sneup hoe beter het word ;)

Haha, dat komt omdat de heren admins aan de achterkant keihard aan het werk zijn om het allemaal fris doch vertrouwd aan te laten voelen (zie o.a. de verbeterde fonts/kleuren/enzovoorts).

Overigens zag ik nog wel een typo: in mijn gebruikerspaneel zie ik een kopje "Mijn Abbonomenten", dat had natuurlijk "Mijn Abbonementen" moeten heten.
 
Haha, dat komt omdat de heren admins aan de achterkant keihard aan het werk zijn om het allemaal fris doch vertrouwd aan te laten voelen (zie o.a. de verbeterde fonts/kleuren/enzovoorts).

Overigens zag ik nog wel een typo: in mijn gebruikerspaneel zie ik een kopje "Mijn Abbonomenten", dat had natuurlijk "Mijn Abbonementen" moeten heten.

ach tuurlijk ik doe ze het ook niet na Stick Out Tongue
 
Jullie zijn goed bezig, de website wordt steeds beter.
Echter ik heb het idee dat er fonts gebruikt worden die niet standaard in Windows voorhanden zijn.
Bij het overzicht van de forumthreads worden de onderkanten van de letters afgekapt.

Ik gebruik internet explorer en heb dit niet voor.. dus misschien is het ergens incompatibiliteit van een stuk code met andere browsers? Voor mij mogen de topicnamen wel een kleinere lettergrootte hebben trouwens..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!