MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

ik krijg nog een foutmelding als ik fb met mypolo wil linken:
This user's primary usergroup is also listed as a secondary group for this user. Please change the primary group or remove the secondary group.

en dan nog een noobvraagje: weet niet hoe het komt maar ik vind maar nergens waar ik mijn schermafbeelding kan toevoegen... ben ik blind aan het worden? Stick Out Tongue
 
het is zeker even wennen aan de site....helemaal wat betreft de achtergrond en het overzicht hierop.
maar elke verandering is ff wennen, ziet er verder top uit en er kan vast veel meer mee......wat ik nog meot ontdekken.

grtn

JP
 
Het niveau is inderdaad een stuk omhoog gegaan. Misschien nog wat finetune van icoontjes/kleuren.

Als ik trouwens op de homepage kom krijg ik nogal wat errors. Of ze al gemeld zijn weet ik niet.

screenshot20120223at101-1.png
 
Ik ben nu sinds de carnaval een paar keer op het forum geweest en moet nog steeds erg wennen. Tot nu toe vind ik persoonlijk dat er geen verbetering is, maar dat komt waarschijnlijk dat ik er nog aan moet wennen. De komende week heb ik meer tijd om me te verdiepen en dan zal t allemaal wel makkelijker gaan.
 
dat is alleen bij de wat nieuw is knop.
bij de normale benadering van fora is dat niet.

kan het kloppen dat de email update niet werkt?
ik krijg nergens berichten van.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
heb t een paar keer verandert,
nu weer een nieuwe regel gevonden.
test t nu weer.
wil in ieder geval niet automatisch gaan zoals vroeger,
maar dat zal aan de instellingen liggen bij mij.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Maik, Johan, vraagje idee,

Instellingen van garage, heb je de mogelijkheid, de garage zichtbaar te maken voor;
niemand, alleen vrienden, of voor iedereen.
Is er niet een mogelijkheid, de optie, alleen forumleden die online zijn erbij te zetten?
Ik hou er nl. niet zo van, dat iedereen in mijn garage kan snuffelen.
Heb de mijne altijd goed op slot zitten.
En ik heb niet zoveel vrienden,hahaha
_officechair__by_K_6-1.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou de navigatie van het forum ook aan de onderzijde geplaatst kunnen worden? Deze staat nu alleen aan de bovenzijde en vroeger stond deze zowel boven als onder. Ik bedoel dan dit: Forum-AlgemeenWebsite & Mededelingen - MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!
Kunnen de thumnails van de foto's in de garage een stuk groter?
Wellicht is het ook n optie om de foto's en de aanvullende info alleen op de 1e pagina te laten verschijnen en op de daaropvolgende pagina's niet meer?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!