Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben bang dat dit over de oude gaat, alhoewel ze ook al de nieuwe op de website hebben staan:gaat dit nu over die vernieuwde dectane lampen?
Kan gebeuren (zegt maurice altijd) heb voorlopig andere prio'sWel heb ik goed nieuws voor diegenen die ze wel wilt hebben.
indien deze op de site voor 14:00 besteld worden kunnen we ze de volgende werkdag bij ons in huis hebben,liggen bij de fabriek op voorraad.
Met vriendelijke groet,
Hey Enzolino!
gaat dit nu over die vernieuwde dectane lampen? ik heb die oude in mijn auto met "audi" ledbalk. trouwens ook met xenon. gewoon gaatje boren in het plastic kapje. kabel er door en gaan met die banaan!
Hoppa (vind ik leuk)! Dit gaat om de vernieuwde dayline koplampen jadaar heb ik expliciet om gevraagd...
de oude zijn nu uniek, collectors item vandaar 100 euro duurder![]()
Meine habe ich vor 2 Monaten bestellt. Habe letzte Woche ne Mail bekommen, das sie am 31.08.12 geliefert werden.
Op de duitse fora heeft iemand een leverdatum gekregen voor de nieuwe variant van de Dectane lampen:
Hou deze thread maar in de gaten:
Dectane dayline Scheinwerfer - Seite 15 - Licht und Sicht - Polo 6R Forum

Jep nergens in Nederland, alleen bij dat bedrijfje en dat is dan nog es om de hoekOp zich vind ik ze mooier dan die dayline dingen en ook hebbe ze bi-xenon die dayline dingen kosten 319,- deze 500,- heb je wel een stuk meer voor... Djaggo optie?! Je polo krijgt gelijk een bozere/ Transformers look!
Dit zijn dezelfde alleen jmf gadget heeft er bi-xenon ingebouwd dus wordt het iets duurder. koplamp €319,- +Xenon €180,- = €500,-
Hij verdient er dus een kleine €80-€100 euro als het een goedkoop setje xenon is![]()
Ervan uit gaan dat hij ook nog korting krijgt met zijn inkoop.
En Enzo ik heb ze al besteld het is alleen wachten...het schijnt dat ze eind volgende week binnen komen.
Voor die extra € 75 ,- ??IHij kan ze uiteraard voor je inbouwen en aanpassen zodat alles wel goed werkt.
Plug & Play montage
Ik heb even telefonisch contact gehad met Joey van JMF Gadget. Het gaat volgens hem niet 1 op 1 passen. Je moet namelijk zorgen voor drie stekkers, dus de dikke stekker die standaard in de auto zit en daarnaast nog een stekker voor het knipperlicht en één voor stadslicht. Volgens de verkoper zijn deze koplampen voor de aziatische markt bestemd. Hij kan ze uiteraard voor je inbouwen en aanpassen zodat alles wel goed werkt.
Over ongeveer twee weken krijgt hij de nieuwste Dectane koplampen binnen voor de verkoop.![]()
Deze informatie die hij je gaf klopt niet. De koplampen voor de Aziatische markt is namelijk dezelfde xenon koplamp als die wij in Europa hebben normaal gezien.
Is het niet zo dat de LED's standaard als stadslichten branden ?Hij had de koplampen om te testen ingebouwd in de Polo van een kennis/klant en daar werkten dus de stadslichten en de knipperlichten niet van. Hier zijn dus aparte aansluitingen voor op de koplampen.
En dat je deze door een Dectane TFL (=DRL)-module om kan bouwen naar een echte DRL (met dim-functie). Dan zou je met de stadslichtaansturing weer de normale stadslichten moeten kunnen laten branden.LED-Standlicht in Tagfahrlicht-Optik
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.