Mooie lampen

Zijn ook erg mooi vind ik alleen mochten er wel 2x zoveel ledjes op dezelfde ruimte plaatst worden. Vind de afstand net iets te groot. Mooiste zou zijn dat je dan hetzelfde effect hebt als met de nieuwere audi DRL's.

Trouwens op de site staat wel dat ze hoogte regeleing hebben ( -Voorbereid voor Electrische hoogte regeling )

Ja je schrijft het goed "voorbereid" dan moet je je eigen hoogteregeling uit je oude lampen eruit halen en in de nieuwe zetten
 
Bij oem xenon koplampen wordt er een sensor op het achteras gemonteerd voor automatische hoogteregeling. Bij deze koplampen hoeft dat niet ? Ook geen autotomatische hoogteregeling dan lijkt me of wel ?
 
Ik kreeg het zo binnen zoals je ziet heb ik twee dozen elkaar dat zijn twee sets
DSC_0236.jpg oh staat nu op zn zij lol
DSC_0237.jpgDSC_0242.jpg in de verpakking er zat ook een verleng stukje bij die je wel nodig heb aan de rechterkant aan de linker kant hoefde dat niet.
 
dat zit er bij deze niet op

Edit: Het zijn wel precies dezelfde volgens mij maken ze dat zelf koplamp in de oven etc. etc en dan angel eyes erop en aansluiten via de andere led aansluiting en viola!

In principe ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!