Mooie lampen

ah de eerste aftermarket setjes komen dan eindelijk...het blijft duur geintje vind ik...250 euro per lamp = 500 euro >_< maar als je van plan bent xenon te nemen dan is dat mooi geregeld met dat lens :)
 
Ziet er wel grappig uit, maar zou wel wat foto's willen zien dat ze al gemonteerd zijn. Maar die zullen er nog wel niet zijn.

Maar die lens is wel interessant, icm een aftermarket setje. Stuk goedkoper uiteindelijk dan OEM Xenon Stick Out Tongue
 
BlackPoloBM zei:
Als ik deze lampen in een echte Polo zie zitten, dan ga ik ze zeker kopen.

Maar zo via internet alleen een losse lamp zien is toch iets te riskant om te bestellen.

Doe maar een schreeuw als er foto's binnen komen van Polo's die deze lampen er in hebben Stick Out Tongue

Ze zien er namelijk zo best goed uit.

Zo'n gevoel heb ik ook ;)
 
Heb deze een tjijdje geleden ook gespot, ze zijn wel mooi alleen jammer dat ze black zijn en niet normaal. Kzou ze ook eerst in een polo willen zien. Niemand die ze gaat kopen ? Stick Out Tongue :roll: hahah als ze nice zijn koop ik ze ook en achter ook gelijk!
 
FlashredBM zei:
Normaal is er ook hoor.
Wat jammer is, is dat het dagrijlicht niet via de LED's in de koplampen werkt, maar alleen stadslicht.

Wanneer gaan de led aan? Bij stadslicht? En bij dimlicht zijn de led dus gedimd?

Vind de dagrijverlichting beneden in mijn bumper mooier als dagrijverlichting dan de leds Stick Out Tongue




Ik weet trouwens ook niet welke ik moet kopen, de chrome versie, of de zwarte versie, ik heb zelf een zwarte auto.

Moet deze lampen toch echt zien in een auto gemonteerd. Op zn minst een foto Stick Out Tongue
 
FlashredBM zei:
BlackPoloBM zei:
FlashredBM zei:
Normaal is er ook hoor.
Wat jammer is, is dat het dagrijlicht niet via de LED's in de koplampen werkt, maar alleen stadslicht.

Wanneer gaan de led aan? Bij stadslicht? En bij dimlicht zijn de led dus gedimd?

De LED's zijn stadslicht. Waarom zouden ze gedimd worden bij dimlicht? Gewoon stadslicht wordt ook niet gedimd, toch?

Dat was een foutje met het typen, ik zat met dimlicht in mijn hoofd en typte dat dubbel. Ik bedoelde eigenlijk of ze bij dimlicht uit waren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!