Mooie lampen

BlackPoloBM zei:
HakanC zei:
Ik zou dan de bekabeling aanpassen.. Huidige DRL's in je bumper worden je stadslichten en De leds in de koplampen je DRL...

Waarom de bekabeling aanpassen? Je kan het ook gewoon zo laten, en de schakelaar gebruiken stadslicht aan of dagrijverlichting aan.

Omdat ik met schakelaar op '0' alleen de leds in koplamp aan zou willen hebben? Dus niet dat ik per se naar stadslicht stand moet waarbij ook de achterlichten en kentekenverlichting enz, meebrandt.
 
Ha, oke, als ik de lampen had, zou ik ze gewoon zo laten, zonder wisselen van kabels.

Maar ik wacht nog steeds op een forumlid met ballen die het zomaar durft te kopen en te installeren.

Ikzelf heb die ballen helaas niet en moet toch eerst zien of het mooi is.

Enne, mocht er een koper zijn, koop de zwarte versie, de chrome versie is lelijk.

Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar dat bedrijf met de vraag of ze toevallig een foto hebben van een Polo met die lampen erop, heb verteld dat dat best handig is aangezien er best veel mensen die lampen willen kopen nadat ze zien of het inderdaad zo mooi staat.
 
Ik heb even een foto van Google gepakt en gefotoshopt met de lampen die te koop zijn.

Sorry mensen voor de slechte fotoshop. Ik ben er geen ster in maar wilde toch eens proberen om een kleine indruk te krijgen van hoe het eruit ziet.

2u6z4sz-1.jpg
 
RJPolo zei:
niet doen als ik dit zie Stick Out Tongue haha ik zou dan eerder een andere pakken waarbij die ledstrook aan de onderkant zit..

De leds die liggen nu even hoog als dat ene metalen plaatje van de H7 koplampen.

Toen ik deze nieuwe lampen nog niet heb gezien, dacht ik dat die H7 koplampen leds hadden op dat metalen plaatje. Maar dat was niet zo.

Ik vind het best mooi op die hoogte. Maar toch wil ik een echte foto zien van een Polo, en geen domme fotoshop Stick Out Tongue
 
en hoe zit het dan met de elektrische afstelling van je koplampen?

bij andere type op dectane staat aangegeven dat bijv. de afstelling van valeo koplampen (H4) wel overgebouwd kan worden op de nieuwe koplampen en dat dit bij H7 hella niet kan.

ik vind de beschikbare info te summier om over te gaan tot aanschaf.
 
het zou mooi zijn als de leds gewoon aangingen als je de parkeerlicht aanzette dus stand 1. En stand 2 gewoon de Xenon alleen.

Stand 0 Dagrijverlichting in de bumper. De lampen zijn nog niet beschikbaar. op de website staan ze op niet op voorraad.

Zwarte auto gewoon zwart nemen op wit/ grijs/ ken allebij en op rood moeilijk ik zou voor zwart gaan.
 
enzolino zei:
het zou mooi zijn als de leds gewoon aangingen als je de parkeerlicht aanzette dus stand 1. En stand 2 gewoon de Xenon alleen.

Stand 0 Dagrijverlichting in de bumper. De lampen zijn nog niet beschikbaar. op de website staan ze op niet op voorraad.

Zwarte auto gewoon zwart nemen op wit/ grijs/ ken allebij en op rood moeilijk ik zou voor zwart gaan.


Hoe zouden die nieuwe koplampen dan werken?

Wat gaat er aan in welke standen?
 
@BlackPoloBM
denk dat er toch wat kabeltjes geknipt moeten worden voor de zooi aan de praat te krijgen plus de melding van canbus voor de leds

bedankt voor de fotoschop krijg toch un beeld hoe het er uit ziet
 
heeft iemand al deze mooie set lampen gekocht? zijn het trouwens H7 Koplampen? ik zie dat nergens in de beschrijving staan...ik moet er vanuit gaan dat de lampjes er wel gewoon in zitten toch?

denk je dat het mooi zal staan in combinatie met Xenon? want ik doe het eigenlijk ook meer voor dat Xenon Lens die het licht beter verspreid (dan gewoon los in je koplamp unit).


EDIT: oh ja krijg je dan niet problemen met de politie als je Dagrijverlichting lampjes blijven branden? ik weet dat bijvoorbeeld bij de Alfa Romeo Giulietta of de Audi A3 de lampen ook blijven branden...en dat is fabrieksaf. Volgens mij heeft Mercedes E-klasse dat ook...hoe kan het dat het wel legaal is bij deze auto's? ik dacht altijd dat DRL altijd uit moest staan als de Dimlichten aan gaan (dat is dus bij de bovenstaande 3 auto's dus niet het geval)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!