Mooie lampen

nickpolo zei:
@BlackPoloBM
denk dat er toch wat kabeltjes geknipt moeten worden voor de zooi aan de praat te krijgen plus de melding van canbus voor de leds

bedankt voor de fotoschop krijg toch un beeld hoe het er uit ziet

Hoezo denk jij dat? het lijkt me dat dit gewoon plug and play is...toch te zot voor woorden dat je zulke mooie lampen koopt en dat je dan nog moet knippen voordat je alles werkend krijgt?...ik hoop dat ze eigenlijk wel Canbus storingsvrij zijn...
 
Ik weet niet of ik ze ga halen,

Maar daarom ga ik dus wel wat aan doen als ik ze haal... LED's worden dan i.m.g de echte DRL's (dus alleen branden wanneer ook de originele DRL's nu branden)

en de originele DRL's ga ik dan als stadslichten voeren. effe paar kabels omleggen ;)

Maar weet niet of ik deze lampen wil omdat ik nu al H7 heb.
 
misschien dat ik deze lampen volgende maand ga proberen...
nu even niet gezien ik net een monsterlijk bedrag neer heb moeten tellen voor die winterbanden :cry:
genoeg voor deze maand voorlopig...
 
Shopje voor het idee (ongeveer) :

dectane1kl-1.png


Ik vind het wel wat hebben, eens kijken wat deze operatie uiteindelijk gaat kosten. Wil het danwel meteen goed doen, dus met 5000K of 6000K (twijfel) Xenon lampen (oem kwaliteit): http://www.einzelmann.nl/index.html en autom. hoogteregeling. De koplampsproeiers heb ik al ivm winterpakket...scheelt weer iets in de kosten ;)
 
ik vind het ook wel mooie lampen...dat fotoshopje ziet er wel goed uit Big Grin dus Keano1 ga jij ze dan kopen? :twisted:

ben erg benieuwd wat de lichtopbrengst is van de normale H4/H7 lampen die erin zitten en uiteraard als je het ombouwt naar Xenon...wtf zit er eigenlijk voor lampen in?!?! H4 of toch H7?
 
@FlashredBM

is dat zo? hmm nouja het is te proberen i guess...
de H7 lampen zijn sowieso wel mooi...als je die koopt en overzet...zou wel nice zijn
misschien bij de sloop eens kijken of ze nog H7 lampen over hebben :)
 
Mooie lampen maar ik ben altijd zo bang dat die ledjes weer zo zielig goedkoop aftermarket licht uitstralen. Je haalt ze er altijd zo uit van die bv civics met een rij kerstlampjes zonder kracht.

Als het allemaal high power leds zijn dan wordt het wel mooi.

Ze zijn er trouwens ook met een zwart binnenwerk. Stick Out Tongue
 
Oke mensen, ik ben getuige van deze lampen.

Twee dagen geleden zag ik een Polo met deze lampen rijden.

In eerste instantie reed ik op de A4 richting huis en zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een Audi wannabe ledlampen.

Het viel gelijk op dat de lampkleuren zeker niet in de buurt komen met de Audi strips.

De lampem zagen er van ver echt kermisachtig uit.

Ik dacht eerst dat dit vast een hele oude auto is met zelfgemaakte ledstrips.

Toen kwam deze auto dichterbij en haalde mij in.

Het was een grijze Polo 6r met deze lampen erin.

Het zag er zo goedkoop en kermisachtig uit.

Not done!
 
@FlashredBM
Levering hangt van het merk af..op de motorshow Essen kon je al sets kopen, die van dectane zijn wel vanaf volgend jaar leverbaar.

Als de ledstrips er niet in zouden zitten, zou ik meteen zo'n set proberen. Wel icm met xenon dan. Maar ik vind die leds het ook gewoon net niet zeg maar....of eigenlijk HELEMAAL niet!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!