Mooie lampen

Eigenlijk vind ik m'n dagrij verlichting zo wel mooi Stick Out Tongue

8094466760_4607579480_b.jpg


Heb zelfs een lichtelijke coming home en leaving home actie Big Grin
 
Maar bij een R-Line horen gewoon bi-xenon(look) koplampen!! :cool:

LOL, ik weet niet hoor, vind mn r-line zo best uniek genoeg nietStick Out Tongue. Dat geld steek ik liever in iets anders :) Lampen heb ik al/ ook leds/ de R-line shined ook nog es als je op met je halogeentjes op em schijnt. Zo kan ik nog oneindig doorgaan heb zat ideeen om de polo anders eruit te laten zien dan de standaard variantjes :)

@Djaggo,

wanneer ik mn auto unlock gaan de lampekes in mn bumper branden, wanneer ik em op slot zet branden de lampekes een paar minutekes.

groetekes,

enzokes.
 
Even snel een vraagje, is het mogelijk om achteraf ook originele xenon in te bouwen? Of is dat kabelboom technisch onmogelijk.
De Xenon wordt direct op de lampaansluiting aangesloten. Dit past altijd, mits je een set met de juiste lampmaat koopt.

Deze lampaansluiting moet je dan naar buiten leiden naar de ballast, vandaar dat je dan een gat of kabeldoorvoer achterin de koplamp nodig hebt (of je laat het kapje eraf)
Vanaf de balast komt er dan weer een kabel naar binnen, naar de Xenon-lamp.

[edit]
Waarschijnlijk las ik over het woord "originele" heen, mijn antwoord is gebaseerd op een after-market kit in de af-fabriek of Dectane koplampen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is wel mogelijk, al zou ik geen idee hebben hoe;)
Er zijn wel bedrijven die het voor je kunnen doen, al kun je dan ook verwachten dat het aardig wat gaat kosten.
Er was een bedrijf in den haag die het kon voor 900e, maar of daar ook de levering van de lamoen bij zat weet ik niet.

Verder kun je Armo even vragen, hij heeft het ook laten doen, waar hoe en wat weet ik verder niet;)
 
VW  6R  1.2TDI 
inderdaad.. Bedoelde de dealer niet dat de dagrijverlichting in de mistlampen komt te vervallen? Ik mis persoonlijk ook wat aan de GT zonder mistlampen, zou ze gewoon vanaf een GTI overzetten en Xenon nemen
 
Ok ik vraag dit aangezien ik een Blue GT heb besteld, maar bij de Blue GT vervallen de mistlampen wanneer je xenon als optie neemt. Ik vind dat dan de voorkant te "kaal" is en daarom wil ik graag achteraf xenon (of dectane) koplampen monteren.

Misschien was achteraf mistlampen erbij makkelijker geweest.

Hmm.. Als je nog kan, ga dan heeeeel snel naar de dealer en laat xenon erbij zetten ipv halogeen;)
Mistlampen zijn veeel makkelijker achteraf erin te zetten als xenon en kost ook veel minder dan achteraf originele xenon;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!