Mooie lampen

Daarom ga ik naar de motorshow in Essen daar staan ze ook maak ik er een mooi dagje uit van ben ik misschien nog goedkoper uit
animaatjeslachen88525-1.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit
ietsjes duurder dan OEM H7 Lampen...
ga je ze nemen Houz74?
Niet voor die prijs, heb net mijn H4 voorzien van Xenon omdat ik niet meer op Dectane wou wachten.

Er staat bij de Ebay-listing trouwens ook dat je een "Preisvorschlag" mag doen, je kan ook altijd een laag bedrag bieden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope, net zoals mijn H4's ook niet goedgekeurd zijn voor mijn gedane ombouw, maar aangezien xenon achteraf in nederland is toegestaan zul je er geen problemen mee krijgen;)

Moeten de lampen natuurlijk wel goed afgesteld staan, anders vallen de agenten wel over de lampen, maar dan onder het kopje verblindendStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Zie ervaring ;)

Sooo Dectane dat ik vanavond nog steeds uitgerust met Jan en Chris
Alles past perfect ... Hiaten zijn ook oke ... Inderdaad onder de H7 niet 100%.
In gemonteerde toestand weer veel heter ... Het ziet er echt veel op het origineel.
Je moet al weten of bekend zijn met het zeer om te beseffen dat er geen originelen.

Geleverd waren de koplampen met lampen. Maar ik had de richtingaanwijzers naar oranje - werden vervolgens vergeleken
Uitgewisseld Silver Vision indicator. De H7 zijn "normale" Zo heel erg geel. Vervolgens werden ook tegen de
Dectane X.Ray vervangen want ik had eerder ook geblokkeerd. De bundel ik zo hebben verlaten
Binnenkort maar is ingeruild voor Philips of Osram.

Lichtopbrengst is zeer goed ... Zowel lage balken en hoge balken. Wanneer je dimlicht nu deze mooie
Koplampglas effecten
De LED's gaan branden erg mooi en hebben een mooie kleur LED. Ik ben van mening dat de niet-
zo helder als de originele maar zijn nog steeds helder genoeg om op te merken ochtend gibts stilstaande beelden bij daglicht
 
@ Graafie.

Ik heb de foto's gezien op die website ja.

Ik ben overtuigd, ik ga die koplampen halen. Ze zijn mega vet en komen echt in de buurt van de originele.

Maar wanneer ik ze ga halen weet ik nog niet.

Ik heb laatst een bekeuring gehad van 340 Euro omdat ik muziek aan had staan in de auto, in de middag in een drukke winkelstraat en mijn bezwaar loopt nog. lol
 
Een bekeuring omdat je muziek aan had staan in een winkelstraat? Het moet toch niet gekker worden zeg. Of had je misschien iets van Frans Bauer, Jan Smit of een van die andere jankerds uit Volendam :roll: opstaan, dan is het natuurlijk logisch dat je een bekeuring krijgt, dan vraag je er om hè.

Maar die koplampen zijn echt mooi ja, alleen heb ik al m'n centen in een nieuwe badkamer gestopt, maar even een maandje wachten dan. :lol:
 
@ Graafie.

Ik heb de foto's gezien op die website ja.

Ik ben overtuigd, ik ga die koplampen halen. Ze zijn mega vet en komen echt in de buurt van de originele.

Maar wanneer ik ze ga halen weet ik nog niet.

Ik heb laatst een bekeuring gehad van 340 Euro omdat ik muziek aan had staan in de auto, in de middag in een drukke winkelstraat en mijn bezwaar loopt nog. lol

Kansloos... Ik wist geen eens dat dat niet mocht...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!