Mooie lampen

Denk dat ik mijn geld bewaar en lekker doorspaar voor een R-line bumper en er Dectane lampen. 1200 eu voor xenon is echt wel veel geld voor lampen die er "cooler" uit zien.

Kij dat had ik nou ook gedaan
animaatjessmileymetbordje66050-1.gif
 
Deze zijn zonder hoogte regeling er zijn er wel een aantal die ze geinstalleerd hebben weet zo effe niet meer wie dat waren

Zijn ook erg mooi vind ik alleen mochten er wel 2x zoveel ledjes op dezelfde ruimte plaatst worden. Vind de afstand net iets te groot. Mooiste zou zijn dat je dan hetzelfde effect hebt als met de nieuwere audi DRL's.

Trouwens op de site staat wel dat ze hoogte regeleing hebben ( -Voorbereid voor Electrische hoogte regeling )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!