Mooie lampen

gaat dit nu over die vernieuwde dectane lampen?
Ben bang dat dit over de oude gaat, alhoewel ze ook al de nieuwe op de website hebben staan:
NL Power Autostyling Zwolle | Autostyling - tuning - accessoires | Showroom ook elke zondag open > Producten
Zelfs bij Dectane zelf zijn de nieuwe nog niet leverbaar.

Ze hebben ook de oude erop staan als set inclusief stelmotoren voor € 419,-. Die oude setjes zijn € 100,- duurder dan de nieuwe van € 319,- die ook stelmotoren erbij hebben.
 
Kan gebeuren (zegt maurice altijd) heb voorlopig andere prio's ;) Wel heb ik goed nieuws voor diegenen die ze wel wilt hebben.

indien deze op de site voor 14:00 besteld worden kunnen we ze de volgende werkdag bij ons in huis hebben,liggen bij de fabriek op voorraad.

Met vriendelijke groet,

Hey Enzolino!

gaat dit nu over die vernieuwde dectane lampen? ik heb die oude in mijn auto met "audi" ledbalk. trouwens ook met xenon. gewoon gaatje boren in het plastic kapje. kabel er door en gaan met die banaan!

Hoppa (vind ik leuk)! Dit gaat om de vernieuwde dayline koplampen ja ;) daar heb ik expliciet om gevraagd...

de oude zijn nu uniek, collectors item vandaar 100 euro duurder Stick Out Tongue
 
VW Polo 6R GTI Look met LED DRL Bi Xenon Koplampen

Kwam ik ff tegen/ kost wel weer 500 eurriesss!

NERGENS te verkrijgen :S

polohl0005cyh-1.jpg


-Nieuwste Polo 6R LED Bi Xenon Koplampen, nergens leverbaar!!
-Koplampen met LED DRL ingebouwd
-Lamptype Bi Xenon ingebouwd
-Geschikt voor Polo 6R model vanaf 2009
-E-Keur en 100% storingsvrij
-Plug & Play montage
-1 jaar garantie
-Overige lichten op bestelling tegen scherpe prijs
-Montage 75,=euro extra
 
@enzo,
nergens te verkrijgen en voor 500 euro? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



ik weet het, jmf gadget heeft er een paar liggen. Ik heb een paar mailtjes naar Joey (eigenaar of medewerker) gestuurd maar hij heeft er zelf ook weinig verstand van. Ze zijn wel van Dectane (de nieuwste). Ik heb ook een paar foto's van de achterkant van hem gekregen maar hij weet niet of het in alle Polo's gaat passen. Ze zijn wel mooi. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jep nergens in Nederland, alleen bij dat bedrijfje en dat is dan nog es om de hoek Big Grin Op zich vind ik ze mooier dan die dayline dingen en ook hebbe ze bi-xenon die dayline dingen kosten 319,- deze 500,- heb je wel een stuk meer voor... Djaggo optie?! Je polo krijgt gelijk een bozere/ Transformers look!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jep nergens in Nederland, alleen bij dat bedrijfje en dat is dan nog es om de hoek Big Grin Op zich vind ik ze mooier dan die dayline dingen en ook hebbe ze bi-xenon die dayline dingen kosten 319,- deze 500,- heb je wel een stuk meer voor... Djaggo optie?! Je polo krijgt gelijk een bozere/ Transformers look!

Dit zijn dezelfde alleen jmf gadget heeft er bi-xenon ingebouwd dus wordt het iets duurder. koplamp €319,- +Xenon €180,- = €500,-
Hij verdient er dus een kleine €80-€100 euro als het een goedkoop setje xenon is :grin:
Ervan uit gaan dat hij ook nog korting krijgt met zijn inkoop.

En Enzo ik heb ze al besteld het is alleen wachten :( ...het schijnt dat ze eind volgende week binnen komen.
 
Daar heb ik ze ook gezien alleen hebben deze angel eyes inclusief leds + xenon. Maar die van dayline hebben niet standaard xenon en geen angel eyes...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn dezelfde alleen jmf gadget heeft er bi-xenon ingebouwd dus wordt het iets duurder. koplamp €319,- +Xenon €180,- = €500,-
Hij verdient er dus een kleine €80-€100 euro als het een goedkoop setje xenon is :grin:
Ervan uit gaan dat hij ook nog korting krijgt met zijn inkoop.

En Enzo ik heb ze al besteld het is alleen wachten :( ...het schijnt dat ze eind volgende week binnen komen.

Je hebt al een setje h1 lenzen voor 80 euro, dus dan is een goedkoop passend xenonsetje zo gevondenStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb even telefonisch contact gehad met Joey van JMF Gadget. Het gaat volgens hem niet 1 op 1 passen. Je moet namelijk zorgen voor drie stekkers, dus de dikke stekker die standaard in de auto zit en daarnaast nog een stekker voor het knipperlicht en één voor stadslicht. Volgens de verkoper zijn deze koplampen voor de aziatische markt bestemd. Hij kan ze uiteraard voor je inbouwen en aanpassen zodat alles wel goed werkt.

Over ongeveer twee weken krijgt hij de nieuwste Dectane koplampen binnen voor de verkoop. ;)
 
Ik heb even telefonisch contact gehad met Joey van JMF Gadget. Het gaat volgens hem niet 1 op 1 passen. Je moet namelijk zorgen voor drie stekkers, dus de dikke stekker die standaard in de auto zit en daarnaast nog een stekker voor het knipperlicht en één voor stadslicht. Volgens de verkoper zijn deze koplampen voor de aziatische markt bestemd. Hij kan ze uiteraard voor je inbouwen en aanpassen zodat alles wel goed werkt.

Over ongeveer twee weken krijgt hij de nieuwste Dectane koplampen binnen voor de verkoop. ;)



Deze informatie die hij je gaf klopt niet. De koplampen voor de Aziatische markt is namelijk dezelfde xenon koplamp als die wij in Europa hebben normaal gezien.
 
Deze informatie die hij je gaf klopt niet. De koplampen voor de Aziatische markt is namelijk dezelfde xenon koplamp als die wij in Europa hebben normaal gezien.

Ik weet het verder ook niet. Ze hebben de xenon en de angel eyes volgens hem bij Dectane zelf gemonteerd en die zijn normaal bestemd voor Azie. Aangezien zijn naam Joey Wang is geloofde ik hem meteen. :lol: :lol: :lol:

Dus de originele Xenon koplampen voor de Polo voor Europa zijn gelijk aan de Aziatische? Heb je dan bij de originele Xenon koplampen ook drie aansluitingen/stekkers?

Hij had de koplampen om te testen ingebouwd in de Polo van een kennis/klant en daar werkten dus de stadslichten en de knipperlichten niet van. Hier zijn dus aparte aansluitingen voor op de koplampen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij had de koplampen om te testen ingebouwd in de Polo van een kennis/klant en daar werkten dus de stadslichten en de knipperlichten niet van. Hier zijn dus aparte aansluitingen voor op de koplampen.
Is het niet zo dat de LED's standaard als stadslichten branden ?
LED-Standlicht in Tagfahrlicht-Optik
En dat je deze door een Dectane TFL (=DRL)-module om kan bouwen naar een echte DRL (met dim-functie). Dan zou je met de stadslichtaansturing weer de normale stadslichten moeten kunnen laten branden.
 
vraag me toch af als er iets kapot gaat...wat je dan moet doen
weer terug naar die jmf gaan voor een nieuwe xenon lampje etc...en die DRL dingetjes? kunnen idd ook kapot gaan

maar vind het wel vreemd dat het 3 stekkers nodig heeft en niet gewoon één dikke stekker :S als je dat zo doet dan is het toch geen één geheel meer maar gewoon 3 losse lampen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!