Mooie lampen

Inmiddels al gevraagd bij leveranciers wanneer ze beschikbaar mochten zijn er wordt aangegeven 1,5 mnd.

Voordeel,Goedkopere oplossing en staat ook goed op de Polo ongeacht welke kleur je hebt.
Nadeel, xenon zelf apart aanschaffen, wat gebeurt er wanneer een ledje niet meer functioneert? Helaas niet dagrij geïntegreerd.

Iemand nog een idee i.p.v de powerleds andere leds die dienen voor mistverlichting, aangezien er elke x eentje stuk gaat bij mij na 10km te hebben gereden.

Thnks

E
 
Inmiddels al gevraagd bij leveranciers wanneer ze beschikbaar mochten zijn er wordt aangegeven 1,5 mnd.

Voordeel,Goedkopere oplossing en staat ook goed op de Polo ongeacht welke kleur je hebt.
Nadeel, xenon zelf apart aanschaffen, wat gebeurt er wanneer een ledje niet meer functioneert? Helaas niet dagrij geïntegreerd.

Iemand nog een idee i.p.v de powerleds andere leds die dienen voor mistverlichting, aangezien er elke x eentje stuk gaat bij mij na 10km te hebben gereden.

Thnks

E

Beste Meneer E,

Houdt u er rekening mee dat dectane al tijden een levertijd van 6 tot 8 weken geeft?
De xenon die u later bij deze lampen dient aan te schaffen zal het reguliere lichtbeeld van een halogeenlamp volgen aangezien er een halogeen reflector ingebouwd zit, dus dat moet u en anderen even in acht nemen bij de beslissing om tot kopen over te gaan.

Mocht er een ledje stuk gaan, dan heb ik geen idee wat er gebeurd.
Verder verkoopt Dectane ook modules voor hun dayline koplampen waarbij de ledstrip te gebruiken is als drl.
Allicht een optie voor u?

Betreffende uw leds nog even, gaan deze daadwerkelijk kapot of verschijnt er een melding op uw dashboard?
Daarnaast kunt u zoals Houz74 al reeds heeft aangegeven eventueel overstappen op xenonlook lampen (trieste bedoeling als u het mij vraagt), eveneens kunt u ook de leverancier om een definitieve oplossing vragen.
Ook kunt u een daadwerkelijk xenonsetje overwegen om te installeren, kleur naar uw eigen keuze in te vullen.

Grt,

GJ


:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
sorry had ff zin om op een ongebruikelijke manier te reageren :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
De xenon die u later bij deze lampen dient aan te schaffen zal het reguliere lichtbeeld van een halogeenlamp volgen aangezien er een halogeen reflector ingebouwd zit, dus dat moet u en anderen even in acht nemen bij de beslissing om tot kopen over te gaan.

Mocht er een ledje stuk gaan, dan heb ik geen idee wat er gebeurd.
Dectane geeft aan dat er geen garantie meer op zit als je Xenon inbouwt....
 
Waarom geen garantie als eracher staat (.XENON-Optik-Linse) Is toch een extra optie? (gewoon een pilot setje erin klaar niet)?

omdat het alleen bedoeld is om te LIJKEN dat er xenon in zit ;)
en als je er xenon in zet, dan moet je waarschijnlijk een gaatje maken om de kabel door te voeren en dat is aanpassen van het product ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Het gaat om het idee, ik zeg niet dat het makkelijker is of dat je het moet doen :lol:
al kan ik begrijpen dat ik die suggestie wekte Stick Out Tongue

Ja, alles is te maken he ;)

Waarschijnlijk kun je ook de kap eraf laten. Dan heb je geen aanpassing gedaan, en niemand die erachter komt.

Dan krijg je toch vocht in je lamp?
 
Iemand dit al gezien:
Volkswagen POLO 6R Xenon Stekkers | | CarTronicCarTronic
Volkswagen POLO 6R Xenon Stekkers
Vanaf nu leverbaar, Xenon Stekkers voor het inbouwen van originele Xenon koplampen met led in een Polo vanaf 2009. Geschikt voor alle type Polo modellen, ook de bluemotion.
Stekkers worden alleen verkocht indien de inbouw bij ons gedaan wordt.

Met onze stekkers hoeft de BCM (boordcomputer) niet veranderd te worden.
Dit bericht is wel op 1 april gepost....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!