Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! update foto's p8

Maik zei:
Donders wat dik zeg ;) Wat een bak, wees er zuinig op kerel.

@ Polootje
ik meen gelezen te hebben dat ie maandag pas op kenteken komt

Oeps....dan heb ik niet goed teruggelezen....tja, blont hè... :oops:

Maar dit is toch dé ultiemde droomwagen (althans wel voor mij)
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! update foto's p8

Pff erg dik hoor, was ook benieuwd naar hoe de zwarte wielen hem zouden staan. Maar dat is zeker geen slechte keuze geweest! Big Grin

Veilige kilometers gewenst
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! update foto's p8

Maik zei:
Donders wat dik zeg ;) Wat een bak, wees er zuinig op kerel.

@ Polootje
ik meen gelezen te hebben dat ie maandag pas op kenteken komt

idd, mijn kenteken komt maandag. Ik heb luxe platen besteld en dat duurt langer dan gewone platen laten maken(wist ik niet anders had ik het wel anders gedaan ;) ) Kenteken is al wel bekend en aan de verzekering door gegeven. Maandag is het dus weer knallen met mijn nieuwe bolide, maar dan met mijn eigen kenteken Big Grin

Iedereen bedankt voor de zeer positieve reacties over de auto en de velgen, vind het zelf ook een zeer geslaagde combi.
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! update foto's p8

Wat een onzin :?

Luxe platen en gewone platen. Het duurt even lang om ze te maken alleen bij de luxe moeten ze er nog ff gaatjes in stansen en de letters erop drukken. Alles bij elkaar 10 min extra werk.

Mja veel plezier maandagStick Out Tongue
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! update foto's p8

Maandag was het zover en de auto is nu echt van mij! Na wat dagen met minder weer, scheen vandaag de zon heel even en dat was een mooi moment om de auto snel te wassen en een foto te maken. Winterbanden komen morgen binnen en dan gaan de nieuwe 215 40 17 continental premium contact 2 in de verkoop omdat ik die niet meer nodig heb.


FotoSUEGZ7CN-1.jpg


FotoZZ8BKG4N-1.jpg


FotoLIQR6HVH-1.jpg


FotoKKCSGRPO-1.jpg


FotoSL8OMLPL-1.jpg


Gisteren heb ik mijn lampen in de bochtenverlichting vervangen voor H7 Phillips Blue vision omdat er wel erg geel licht uit kwam als je het vergelijkt met het xenon. Nu dus redelijk opgelost(niet te zien op de foto).
FotoGPTFXYDX-1.jpg


FotoW7MIRGGS-1.jpg


FotoHZ43LWCI-1.jpg
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p10)

Heb er 1 woord voor: SUPER!!!

Ik zie dat er een olietemperatuurmeter aanwezig is.
Ben blij dat ze dat eindelijk weer ingevoerd hebben.
Bij de Golf 4 en 5 GTI hebben ze dat achterwege gelaten (weet niet hoe het bij de Golf 6 is) terwijl de Golfjes 1,2 en 3 er wel een hadden.
Vind dat toch wel een must have bij de snelle modellen.
Ik mis hem in mijn 9N3 GTI.
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p10)

John zei:
Heb er 1 woord voor: SUPER!!!

Ik zie dat er een olietemperatuurmeter aanwezig is.
Ben blij dat ze dat eindelijk weer ingevoerd hebben.
Bij de Golf 4 en 5 GTI hebben ze dat achterwege gelaten (weet niet hoe het bij de Golf 6 is) terwijl de Golfjes 1,2 en 3 er wel een hadden.
Vind dat toch wel een must have bij de snelle modellen.
Ik mis hem in mijn 9N3 GTI.

Het is echt ideaal die olie temp. meter, in mijn cupra 310 zat er ook geen één en daar miste ik het ook.

Johan zei:
idd hoop hem ook eens echt te zien, het is in elk geval een nekken-draaier Big Grin ben erg benieuwd naar je verlaging, volgens mij is ie dan echt helemaal af!

Verlaging gaat zeer binnenkort gedaan worden, ik las dat er een actie is bij een bedrijf die de montage gratis geeft icm KW schroefsets en ook 20% korting op JD chips.

Maik zei:
Mooie foto's hoor ;). Hoop hem een keer te zien op een meeting ;)

Wanneer is jullie eerst volgende meeting? Ben ik zeker van de partij!
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p10)

MelvinGTI6r zei:
Verlaging gaat zeer binnenkort gedaan worden, ik las dat er een actie is bij een bedrijf die de montage gratis geeft icm KW schroefsets en ook 20% korting op JD chips.

Dat heb ik ook gelezen ja, bij xtreme-tuning in Poeldijk toch 14 November?.

Ik heb een aantal weken terug contact gehad met JD en die zeiden dat de Polo 6R een nieuw soort ECU heeft die ze nog niet kunnen lezen, en dat het een kwestie van maanden was voordat dit wel mogelijk is. Ik weet niet of het inmiddels al mogelijk is, ik neem aan van niet anders zouden ze het toch wel op de website zetten. Denk dat er best veel mensen zitten te wachten op een chip van JD voor de 1.2TSI.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!