Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p6)

citroene zei:
Polootje zei:
citroene zei:
doen ze dit per boot ?? Stick Out Tongue ik dacht dat ze dit met de vrachtwagen deden


Vanaf Spanje wel ja (lees: kunnen veel meer wagens op, dus goedkoper) maar bij aankomst in de Ned.haven, gaat dit per Ponlijntje naar A'foort en door naar Leusden (Pon dus)

weer iets bijgeleerd ^^


damn lekkere polo daar Stick Out Tongue ziet er nice uit, hopelijk heb je hem snel !! ;)

Ik hoop idd op zaterdag, maar dat hangt af van het poetsen van de auto zaterdag.
Maandag staat de afspraak dat ik de gti ophaal en is dus definitief Big Grin
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Pff en toen was ik jaloers, niet alleen omdat jij hem zeker Maandag hebt maar ook omdat het ECHT een prachtig wagentje is!!.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Die ledjes horen bij de xenon verlichting, dagrijverlichting zit geintergreerd in de mistlichten.

Als je kiest voor dagrijverlichting branden alleen je mistlampen overdag, zonder die optie branden je dimlichten overdag.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

MyPoloCandy zei:
Pff en toen was ik jaloers, niet alleen omdat jij hem zeker Maandag hebt maar ook omdat het ECHT een prachtig wagentje is!!.
Thanks!

citroene zei:
die ledjes in de koplampen is dat de dagrijverlichting ? of zitten die bij de mistlichten ?

die ledjes zijn gewoon stadslichten en het leek of het ook dagrijlichten waren, omdat toen de auto op contact stond en de lampen uit waren de ledjes branden maar dan minder fel. als optie heb ik ook dagrijlichten en die zitten volgens mij gewoon in de mistlampen dus dat is raar...Ik laat het je wel weten wanneer ik echt mijn auto heb staan en kan testen.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

MyPoloCandy zei:
Die ledjes horen bij de xenon verlichting, dagrijverlichting zit geintergreerd in de mistlichten.

Als je kiest voor dagrijverlichting branden alleen je mistlampen overdag, zonder die optie branden je dimlichten overdag.

Ahh dus daarom branden die ledjes nog toen de auto op contact stond.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Johan zei:
je kunt hem nu aanpassen door Wijzig te klikken, als je alleen je bericht wilt wijzigen kun je Wijzig snel gebruiken (dit scheelt de pagina opnieuw in te laten)
Het werkt weer perfect, bedankt!

enzolino zei:
Damnz wat ben ik blij voor je man!!! Hope dat je em snel hebt ;)
Het is nu echt aftellen, auto is terug van de poetser en word vandaag klaar gemaakt. Morgen ga ik bij de dealer ff een foto maken als de Je Design velgen erop zitten en dan komen maandag mijn kentekenplaten en kan ik rijden Big Grin
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p6)

Op verzoek hier wat foto's van de velgen toen ik even heb mogen genieten van mijn polo. Wat een leuke en zeer snelle auto is dat! Echt boven verwachting en het geluid in die bak is echt super dik!

Foto83WMGT7K-1.jpg


FotoFBAOPAEE-1.jpg


FotoXLJMPDHH-1.jpg
 
Re: GTI 6R eindelijk binnen!!! (foto's p6)

MelvinGTI6r zei:
Op verzoek hier wat foto's van de velgen toen ik even heb mogen genieten van mijn polo. Wat een leuke en zeer snelle auto is dat! Echt boven verwachting en het geluid in die bak is echt super dik!

Foto83WMGT7K-1.jpg


FotoFBAOPAEE-1.jpg


FotoXLJMPDHH-1.jpg

1 woord: PRACHTIG!!!

Ben wel een beetje jaloers hoor....Maarre...is je kenteken nog niet bekend dan? :shock:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!