Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Ik denk dat je je polo pas met Sinterklaas als sinterklaas cadeautje krijg Stick Out Tongue aangezien je zowieso nog een aantal dagen gaat moeten wachten voordat je kenteken op naam wordt gezet. Ik heb gelukkig maar 2 weken hoeven wachten. Ik heb zoveel gepushed en aangekondigd dat ze maar 1 snel moesten leveren anders zou ik naar een andere dealer gaan.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Polootje zei:
TwistedBE zei:
2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...


Tja....maar hij heeft wel een GTI besteld he...die zie je nog niet zo heel veel.. ;)

Dat heeft nu toch helemaal niks te maken met wat voor auto het is.
Al was het de eerste GTI in het ganse land, het gaat gewoon over hoe snel je verzekering het doorgeeft.
Eenmaal aangegeven heb je 2 dagen later je nummerplaat al met de post en is je verzekering in orde.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

TwistedBE zei:
Polootje zei:
TwistedBE zei:
2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...


Tja....maar hij heeft wel een GTI besteld he...die zie je nog niet zo heel veel.. ;)

Dat heeft nu toch helemaal niks te maken met wat voor auto het is.
Al was het de eerste GTI in het ganse land, het gaat gewoon over hoe snel je verzekering het doorgeeft.
Eenmaal aangegeven heb je 2 dagen later je nummerplaat al met de post en is je verzekering in orde.

De verzekering is idd zo met een telefoontje geregeld. Maar in Ned. moet de auto eerst op naam gezet worden, wij krijgen hier geen eigen kentekenplaten zoals in België. En in Ned. is de wachttijd meest van tijd vrij lang van een nieuwe auto..dat is algemeen bekend. Tenzij het een auto is die de qua bestelde uitvoering al bij de importeur staat...dan kun je deze idd al heel snel hebben.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Oh das volledig anders, wel vervelend natuurlijk dat je dan net dat ietsje langer moet wachten.
Nuja daartegenover staat dat hier in belgie de verzekering enzo volledig anders berekend wordt...
En van zodra dat je wat meer vermogen hebt die de hoogte inschiet (anders had ik ook een gti genomen) :(
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Polootje zei:
TwistedBE zei:
2 weken ?!? Ik had mijn platen en papieren al in orde op nog geen 3 dagen...


Tja....maar hij heeft wel een GTI besteld he...die zie je nog niet zo heel veel.. ;)


Ehm.. Ik heb 2 weken hoeven wachten op mijn auto, gti of geen gti uiterlijk weinig aan te merken Stick Out Tongue misschien zal de R er anders uitzien... paar dagen 2 ofzo voor kentekenregistratie. Van harte met je nieuwe bak! Veel geluk en wees er zuinig op...
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

enzolino zei:
Ik denk dat je je polo pas met Sinterklaas als sinterklaas cadeautje krijg Stick Out Tongue aangezien je zowieso nog een aantal dagen gaat moeten wachten voordat je kenteken op naam wordt gezet. Ik heb gelukkig maar 2 weken hoeven wachten. Ik heb zoveel gepushed en aangekondigd dat ze maar 1 snel moesten leveren anders zou ik naar een andere dealer gaan.

Dat denk ik ook, de dealer vertelde dat mijn gti op de boot vanaf spanje deze kant op ging vorige week en dat was zeker een hint ;)
Ik hoop dat ik vandaag of morgen word gebeld dat mijn gti eind van deze week klaar is(het rijklaar maken zou idd max 3 dagen duren)

Weet iemand hoelang het transport normaal duurt vanaf spanje naar nederland? De levertijd van mijn Leon cupra was binnnen 3 maanden en de polo tja...die duurt wel erg lang.
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Wat ik denk hé, is dat ze niet voor 1 auto gaan varen :( dat is zeer jammer er moet ckr een grote lading naar NL worden gestuurd dat de auto erbij zit.

Het hangt er ook vanaf wat de voorraad bij de dealer is. Maar hoop toch voor je dat je je bolide spoedig zal ontvangen!!

Sterkte! ;)
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

enzolino zei:
Wat ik denk hé, is dat ze niet voor 1 auto gaan varen :( dat is zeer jammer er moet ckr een grote lading naar NL worden gestuurd dat de auto erbij zit.

Het hangt er ook vanaf wat de voorraad bij de dealer is. Maar hoop toch voor je dat je je bolide spoedig zal ontvangen!!

Sterkte! ;)

Uiteraard zal de boot vol staan...anders waren de kosten niet te overzien... ;)

Enne...ik denk dat je de importeur bedoelt? Want volgens mij gaan ze van daaruit op transport naar de desbetreffende dealers in het land...
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Ik heb gisteren ook contact gehad met mijn dealer, die zei dat mijn polo de fabriek wel heeft verlaten maar toch twee weken vertraging heeft. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat de auto's per boot komen, en dat als de boot niet vol zit hij ook niet vertrekt.

Nou in ieder geval staan er al twee Polos op die boot Stick Out Tongue
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Ze vertelde mij dat mijn polo de fabriek heeft verlaten en dat het op weg is naar Nederland. De verwachting volgens de dealer is dat het deze week binnen komt. Er is niet over vertraging gesproken of hij durft het niet te vertellen.
En anders maar met de boot van sinterklaas mee ;) maar dan moet de dealer er ook nog een groot kado bij doen als tegemoetkoming voor al die valse beloftes betreft de levering en afhandeling.
 
6r GTI eindelijk binnen foto's p6

Mijn auto is binnen!!!
De aflevering word zaterdag als het meezit en anders maandag.
Hier vast een voorproefje...
FotoYELQDFIA-1.jpg


FotoO8KRESTV-1.jpg


FotoYP6KH7YS-1.jpg


FotoH4IJ6ODN-1.jpg


FotoK673IE8F-1.jpg


FotoED4WWL8T-1.jpg


FotoYTVNKQ4Y-1.jpg


Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

citroene zei:
doen ze dit per boot ?? Stick Out Tongue ik dacht dat ze dit met de vrachtwagen deden


Vanaf Spanje wel ja (lees: kunnen veel meer wagens op, dus goedkoper) maar bij aankomst in de Ned.haven, gaat dit per Ponlijntje naar A'foort en door naar Leusden (Pon dus)
 
Re: Bijna in het bezit van een 6r GTI (foto's velgen p3)

Polootje zei:
citroene zei:
doen ze dit per boot ?? Stick Out Tongue ik dacht dat ze dit met de vrachtwagen deden


Vanaf Spanje wel ja (lees: kunnen veel meer wagens op, dus goedkoper) maar bij aankomst in de Ned.haven, gaat dit per Ponlijntje naar A'foort en door naar Leusden (Pon dus)

weer iets bijgeleerd ^^


damn lekkere polo daar Stick Out Tongue ziet er nice uit, hopelijk heb je hem snel !! ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!