$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Hmm.. Dat is idd veel geld!
Btw wat wil je dan? De hemel zwart hebben?
Anders moet je eens met een andere hemel van de sloop of iets dergelijks voor weinig geld eens proberen of je het zwart kunt spuiten;)

Zelf spuiten is altijd een optie geweest :wink: Ik wacht nog even op Deca en de tip van IbifaHo, maar ik ga me zeker al s verdiepen in het zelf spuiten.. Ook meteen op dit exemplaar, met het interieur van polat onderweg zit ik nu al met 2 hemels Stick Out Tongue

Grtz
 
Ik meen ooit iemand zijn W8 gezien te hebben, die inclusief knopjes zwart gespoten was..
Volgens mij kun je gewoon de 'venstertjes' in de knoppen, waar het licht doorheen komt, voelen en openkrabben met bijvoorbeeld een naaldje.

Citroene heeft zijn w8 zelf zwart gespoten, alleen weet ik niet meer hoe de knopjes bij hem waren.. Toch bedankt voor tip, al kan in een donker interieur, en icm de rode w8 leds, de knoppen wit laten ook een cool effect geven ;)

Grtz
 
Ondanks dat er niet veel geld meer in de Polo zal verdwijnen, wil ik toch gaag een sierstuk onder mn nieuwe bumper.. Liefst vanal zo'n wegwerp-sierstukje van 30eur, alleen weet ik niet wat mogelijk is met die dingen afgaande op volgende foto:



Grtz
 
Tnx!! Sierstuk komt er zoizo nog op en ook liefst een dubbele.. Alleen heb ik dan toch een speciale pasvorm nodig? De meeste vormen voor dubbele pijpjes lijken op een omgekeerde "y" terwijl ik eerder een "h" nodig heb om de uitlaat te laten passen :?

Grtz
 
Wat dacht je hiervan.
hello-kitty-uitlaat.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!