$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

zodan, respect als je elke dag zo blijft rijden Stick Out Tongue Heb je achter de stelschroef eruit gehaald of kan hij standaard zo laag achter? En krijg je idd geen problemen met aanlopen? Ik heb voor nog 2 cm draad over maar een hobbel in de weg tijdens t sturen wordt hem net teveel (met 17 inch, 15 inch kon ik wel max laag)
 
Als ik volledig afdraai heb ik nog een dikke 0,5 cm speling Stick Out Tongue
Achteraan staat op zn laagst dus zonder regelpot/stelring.. Vrijdag ga ik even langs IbifaHo voor spacers en dan ga ik meteen zien hoe ik de regelpot terug kan plaatsen want na de meeting gaat alles terug de hoogte in ;)

Grtz
 
Tnx!!
Geel was idd ook speciaal en blits, maar ook een beetje te schreeuwerig :mrgreen:
Zwart staat veel strakker en laat de velg beter uitkomen, ook met de meeting voor de deur en met het oog op doorverkoop later was het tijd voor iets anders..

Grtz
 
Ziet er beter uit dan dat gele :smile:. Zijn dat pallets onder jouw auto?

Enkel de steunblokken ervan, 5 blokken tussen 2 planken en zo 8 stuks.. Bezigheidstherapie met houtafval tijden de nachtdienst :)

Grtz

Net een tractor zo! Smaller bandje erop en weer helemaal plat ermee Big Grin

Heb je toevallig een side pic van jouw kart om te zien hoe het dan wel moet? :lol:

Grtz
 
balen man, wat staat er tegenover voor nieuws?
En een tip: heb je de originele veren/achterlichten nog? dan zou ik die eronder zetten. Hoe origineler de auto eruit ziet hoe breder publiek je houdt, niet elke potentiele koper wil zo laag, plus voor de veren apart kan je ook nog wat vangen.
 
balen man, wat staat er tegenover voor nieuws?
En een tip: heb je de originele veren/achterlichten nog? dan zou ik die eronder zetten. Hoe origineler de auto eruit ziet hoe breder publiek je houdt, niet elke potentiele koper wil zo laag, plus voor de veren apart kan je ook nog wat vangen.

Mr smarts heeft een variant 2 schroefset van kw Stick Out Tongue
Is wel heel wat meer voor te vangen dan voor een paar veertjes :lol:
Maar verder ben ik het inderdaad eens met je opmerking, is nog wel wat extra naast de auto te verdienen met de extraatjes;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@Jan:

mierenneuker.gif


:lol::lol::lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!