$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Polo staat te koop :-( Ten vroegste vanaf 01/12/2012 maar alle info en sites omtrent het verkopen van een wagen zijn meer dan welkom..
Het is van moeten maar er staat iets moois tegenover..

Vw polo 6r 1.6 crtdi 5deurs 105pk - Te koop | 2dehands.be
Grtz

Kan je hem echt voor zo weinig verkopen joh? ik had wel minstens 15-16k verwacht met al die mooie extra's, want privé kun je daar wel voor vangen (sommige mensen zijn daar bereid voor te betalen anders moeten ze dat toch zelf aanpassen)
ik zat te denken om al mijn onderdelen allemaal los te verkopen als ik mijn wagen weg doe...want ik krijg er eerlijk gezegd weinig voor terug (al die extra opties...)

p.s. waarom doe je hem weg?
 
Ik ga voor een paar jaar in Australië rondtrekken/werken/op vakantie.. De Polo wordt dus overbodig en er moet een hoop gesponsord worden..
Ik heb in de beschrijving vermeld dat ofwel de Polo volledig zo verkocht wordt incl oem stukken tegen meerprijs ofwel dat de wagen volledig oem wordt gezet..

Grtz
 
Ik ga voor een paar jaar in Australië rondtrekken/werken/op vakantie.. De Polo wordt dus overbodig en er moet een hoop gesponsord worden..
Ik heb in de beschrijving vermeld dat ofwel de Polo volledig zo verkocht wordt incl oem stukken tegen meerprijs ofwel dat de wagen volledig oem wordt gezet..

Grtz

daar krijg je vaak het meeste voor terug ja...de dealer geeft daar echt weinig om...en je kunt zo toch wel 1000-2000 euro voor al je extra's terugkrijgen...scheelt jou weer wat geld want als je hem voor 12.5k verkoopt en je verdient 2k extra aan de accessoires dan heb je hem toch mooi voor 14.5k verkocht Big Grin
 
Goh! Dat is even schrikken. Jammer dat de Polo in de verkoop gaat, maar gezien de plannen meer dan begrijpelijk Big Grin
Veel succes met de verkoop, en veel plezier in Australië!!

NB Mocht je je schroefset los wegdoen: ik ben in ieder geval geïnteresseerd! ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Kan je hem echt voor zo weinig verkopen joh? ik had wel minstens 15-16k verwacht met al die mooie extra's, want privé kun je daar wel voor vangen (sommige mensen zijn daar bereid voor te betalen anders moeten ze dat toch zelf aanpassen)
ik zat te denken om al mijn onderdelen allemaal los te verkopen als ik mijn wagen weg doe...want ik krijg er eerlijk gezegd weinig voor terug (al die extra opties...)

p.s. waarom doe je hem weg?

Vraagprijs is zonder stukken, met stukken komt er nog 1000-1500 bij al denk ik ook wel dat de wagen oem verkocht zal worden.. Alleen voor eigen gemak biedt ik de mogelijkheid om alle uitbouwstukken als pakket te kopen tegen meerprijs dus los van de vraagprijs..

Grtz
 
ik voor de gespoten mistlampkappen! Mits die Pearl Black zijn :cool:
Smartie heeft dalijk alleen nog een kaal frame over haha

Ik wil hebbe!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Half december ongeveer.. Dus ik hoop dat ze tegen 1 december een nieuw baasje heeft ;)
Hou zouden jullie tewerk gaan ivm het verkopen van een wagen? Enkel op verkoopsites plaatsen in België? Of ook buurlanden? Dealers? Bordje "te koop"? etc..

Grtz
 
Half december ongeveer.. Dus ik hoop dat ze tegen 1 december een nieuw baasje heeft ;)
Hou zouden jullie tewerk gaan ivm het verkopen van een wagen? Enkel op verkoopsites plaatsen in België? Of ook buurlanden? Dealers? Bordje "te koop"? etc..

Grtz

Ik zou idd op verkoop sites zetten, ben je een klein beetje actief op tuned-belgium en/of cleaned ? dan zou ik hem daar zeker ook eens opzetten ;) Fora zijn vaker de betere optie boven marktplaats etc, waar veel loze biedingen op komen en mensen die beloftes niet nakomen(natuurlijk als niemand op de fora interesse heeft heb je niet veel andere keuze)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!