$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Mmm ben niet heel actief op geen van beiden.. Ik ben er wel een paar keer opgesukkeld bij zoekopdrachten enzo, maar ik heb geen profiel en heb geen post geplaatst.. Raar om dan nu enkel iets te willen verkopen niet? Maar ik bekijk het zeker een dezer :wink:

Tnx m8!!
 
Ok merci!! Bij deze: zijn er mensen van hier nog actief op bovengenoemde of andere forums?
Zoja, kunnen en willen jullie ook daar vlug een topicje openen? ;)
Alle hulp of info hoef je maar te vragen!!

Grtz

edit: nog een paar items die weg mogen/kunnen:

-Voor die highline-rijders die w8 verlichting incl alle verlichting willen of voor de handige harry's die een gti interieur willen met w8: ik heb nog een trendhemel liggen die voorzien is van highline verlichting dus ofwel onmiddelijk monteerbaar in een highline ofwel bekleden/verven voor een killer gti interieur!! :mrgreen:

-W8 verlichting
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt er op dat de wagen compleet zal verkocht worden :?
Maandagavond komt er iemand langs om de polo te bekijken en als ik mn prijs (11.000eur + 1.200eur stukken) krijg is ie weg :cry:
Ik hou de aasgieren hier aan wal alvast op de hoogte :mrgreen:

Grtz
 
Haha, tof dat je ons op de hoogte houdt!;)
En wat dat betreft als je de vraagprijs ervoor krijgt, gewoon doen, dan heeft de rest maar pech;)
Zijn iig jou zorgen wat betreft verkoop voorbij;)

(Kan het liefdesverdriet beginnen:oops:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Maandagavond weten we meer ;)
Maar als ik de vraagprijs krijg plus het gemak om alle onderdelen eenmalig af te handelen dan zal ik niet twijfelen..
Sorry Bas, maar ik heb nog w8 unit of een supercoole highline w8 hemel voor jou :mrgreen:

Grtz
 
Polo blijft nog wat langer omdat ze eerder deze week afgekeurd werd bij de tweedehandskeuring :evil:
Los van het feit dat ik de gelaserde achterlichten vergeten omruilen was (idioot!!), werd vooral de wagen afgekeurd bij de wegdektest.. Minimumwaarden is 20 en linksachter had ik 26 en goed, maar rechtsachter maar 14 :shock:
Daags daarvoor heb ik de schroefset laten demonteren waar ik ze ooit laten monteren heb, dus meteen na de keuring bel ik om de situatie uit te leggen.. Meteen werd mij gevraagd op welke maat van velg ik reed.. Toen ik zei 17" werd mij verteld dat dit een algemeen gekend fenomeen is waarbij, doordat de polo achteraan te weinig weegt, de laagprofielband op 17" niet genoeg inveert met afwijkende resultaten als gevolg..
Volgens hen moet ik de band aflaten naar 1,8kg of zelfs 1,5kg en dan zou dit probleem verholpen moeten zijn.. Klinkt allemaal logisch, maar wel raar dat links en rechts zoveel scheelt (gewicht word toch verdeeld over de 2 wielen?) en ook dat rechts minder is want net daar zit toch je benzinetank (ok hij was ver leeg, maar links minder had toch logischer geweest)?
Wat denken jullie?

Grtz
 
Hoe het bij een 6r zit geen idee, maar ik ben ook gewoon op mijn 17ers gekeurd zonder druk af te halen. Fiat 500 en zo'n lucifer dozen zijn daar voor gekend maar het zou mij verwonderen dat het bij een polo is.

Auto uitlijnen zal niet veel helpen aangezien er achteraan niets aan te passen valt van camber en toespoor etc. Zijn dempers niet lek? Anders idd bandendruk verlagen, wordt bij de Fiat 500 ook zo gesaan.

Is natuurlijk wel een probleem dat enkel in Be voorvalt, andere landen hebben daar geen probs mee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!