$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Wow, echt heel gaaf bedacht & gedaan! Stick Out Tongue Vind ze vele malen mooier dan de OEM donkere lichten. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent ;)

Heb ik het goed dat alle rode delen waar niet (direct) licht uitkomt, gelaserd zijn en de rest niet?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Wow, echt heel gaaf bedacht & gedaan! Stick Out Tongue Vind ze vele malen mooier dan de OEM donkere lichten. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent ;)

Heb ik het goed dat alle rode delen waar niet (direct) licht uitkomt, gelaserd zijn en de rest niet?


Tnx!! Ben er idd belachelijk blij mee :cool:
Yep, delen waar geen verlichting zit zijn gelasered.. Ik heb ook gedacht om ze te laseren zoals de verlichting brandt, dus mistlicht/pinker en remlicht meenemen, maar ik vind dit toch meer dan geslaagd!! ;)

Grtz
 
Weet er iemand hoe je eenvoudig zelf de regelpot van een schroefset terugplaatst? Achteraan staat ie volledig plat en naar mijn mening perfect, alleen ben ik nog niet klaar om vooraan de nodige cm te zakken Stick Out Tongue
Daarom hangt ie naar achter en dat ben ik ff meer dan beu :mrgreen:

Grtz
 
Ik was nogthans steeds op 30° handwas, mss door het strijken dan? :lol:
Verlaagde 1.6TDI Polo vs OEM Up!, you do the math m8 ;) Mij kan het helemaal niet bekoren, enkel het geluid is beter, zowel binnenin (Kenwood stereo) als buitenaf (benzine), maar de Polo wins this hands down :cool:

Grtz
 
30 graden handwas, check
Weer mooi blauwe Polo, check
'Kijk em shinen' reacties, check
Het was water zo zwart als jou Polo, check :lol:

En wat jou betreft, jij hebt je sound upgrade merk gevonden?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Bwa mss niet meteen Kenwood, maar wat extra power door de boxen is meer dan noodzakelijk.. Zal wel maar voor volgend jaar zijn want de upgrades (en het geld) van 2012 zijn opgebruikt (mss nog niet uitgevoerd, maar zeker gepland) ;)

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!