Levertijd

Ik vind het wel echt een minimaal verschil hoor, zou mij niet uitmaken welke kentekenplaten er op zitten. Ik ga daarvoor ook geen 45 euro extra betalen
Persoonlijk vind ik het wel een groot verschil maken, maar heb er ook geen €45 voor over, en daarom wordt ook op de volgende Polo die ze ergens eind maart gaan leveren de luxe-kentekenplaten kosteloos gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Zojuist de bevestiging van mijn bestelling ontvangen, verwachte aflevering in week 15 2020 :weary:

Gekozen voor:
Volkswagen Polo 1.5 TSI Highline Business R in Reef Blue

Met de opties:
• R-Line exterieur- en interieurpakket
• Bekleding: R-Line Art Velours/carbon Flag titaanzwart-flint grey
• Achteruitrijcamera
• Proactieve inzittendenbescherming
• Spiegelpakket
• Digitaal instrumentenpaneel
• Motoraanduiding op achterklep laten vervallen
• Telefoon draadloos oplaadbaar
• XDS sperdifferentieel
• Advance pakket
• Licht- en zichtpakket
• Winterpakket
Vandaag op mogen halen Big Grin

En inmiddels al 154 1.5jes op NL kenteken zie ik!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Thomas_AW
Vandaag op mogen halen
Dan heb je een aardig vervroegde aflevering (y) .

Het bizarre wat ik vandaag gemaild kreeg; mijn auto is geproduceerd week 3, geschatte leverweek 11.
Maar mijn dealer komt nu met het verhaal dat de auto nog in Zuid-Afrika staat...o_O, lijkt mij zeer onlogisch en morgen maar eens een pittig gesprek voeren.

Jij succes met je mooie Polo! Foto's? ;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Dan heb je een aardig vervroegde aflevering (y) .

Het bizarre wat ik vandaag gemaild kreeg; mijn auto is geproduceerd week 3, geschatte leverweek 11.
Maar mijn dealer komt nu met het verhaal dat de auto nog in Zuid-Afrika staat...o_O, lijkt mij zeer onlogisch en morgen maar eens een pittig gesprek voeren.

Jij succes met je mooie Polo! Foto's? ;)
En na dat pittige gesprek staat je auto er opeens.... of dacht je dat de dealer een kapiteins pet op ging doen en dat ding zelf op de boot ging rijden voor je, en terug gaat varen?... geduld geduld mijne zou toen der tijd in december komen, toen in jan, en toen had ik heb 13 feb.. er zijn meerdere factoren waar het vanaf hangt en daar gaat jou dealer niks aan kunnen doen, enige wat zou kunnen is dat ze de juiste info niet hebben en dan heb je geluk en anders is het gewoon wachten.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk en WiZZiEJP
Ik sluit me aan bij @JM89.
De dealer besteld de auto bij de importeur en misschien hun zelfs bij de fabriek.
Dus de dealer is afhankelijk van de rest, Als hun het uitstellen is de dealer de boeman.

Maar als de levering maanden wordt vertraagd en er zit een inruil auto op de koop, betekent dit voor de dealer ook een auto met extra kmers ect
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
En na dat pittige gesprek staat je auto er opeens.... of dacht je dat de dealer een kapiteins pet op ging doen en dat ding zelf op de boot ging rijden voor je, en terug gaat varen?... geduld geduld mijne zou toen der tijd in december komen, toen in jan, en toen had ik heb 13 feb.. er zijn meerdere factoren waar het vanaf hangt en daar gaat jou dealer niks aan kunnen doen, enige wat zou kunnen is dat ze de juiste info niet hebben en dan heb je geluk en anders is het gewoon wachten.

Na dat pittige gesprek kan er wel goed duidelijk worden gemaakt waarom de auto nog steeds in Zuid-Afrika staat.
Nergens zie ik staan dat hij verwacht dat ze na dat telefoontje de kapiteins pet opzetten en zelf de auto op de boot rijden en hierheen vaart.
Dat je geduld moet hebben is volgens mij al een langere tijd duidelijk op dit forum, echter heb ik die van mij in Juli 2019 besteld en zou die worden afgeleverd in week 4 van 2020 en ook opgehaald in week 4 van 2020.
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Na dat pittige gesprek kan er wel goed duidelijk worden gemaakt waarom de auto nog steeds in Zuid-Afrika staat.
Nergens zie ik staan dat hij verwacht dat ze na dat telefoontje de kapiteins pet opzetten en zelf de auto op de boot rijden en hierheen vaart.
Dat je geduld moet hebben is volgens mij al een langere tijd duidelijk op dit forum, echter heb ik die van mij in Juli 2019 besteld en zou die worden afgeleverd in week 4 van 2020 en ook opgehaald in week 4 van 2020.
Ja het gaat ook vaak zat wel goed en kun je hem in de juiste week ophalen die van te voren word genoemd, zoals ik al zei hoop ik dat ze verkeerde info hebben en de auto wel degelijk op de boot staat. Dealer heeft het niet in de hand of die auto wel of niet komt dat bedoel ik er mee te zeggen. die hebben liever ook dat ze de door vw aangeleverde week van bezorgen kunnen waarmaken
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en DVL89
Ja het gaat ook vaak zat wel goed en kun je hem in de juiste week ophalen die van te voren word genoemd, zoals ik al zei hoop ik dat ze verkeerde info hebben en de auto wel degelijk op de boot staat. Dealer heeft het niet in de hand of die auto wel of niet komt dat bedoel ik er mee te zeggen. die hebben liever ook dat ze de door vw aangeleverde week van bezorgen kunnen waarmaken

Precies, je hoort mensen vaak alleen als er iets niet goed gaat natuurlijk, je belt de Ziggo klantenservice ook niet om te vertellen dat je internet en tv het goed doen.
Wel vraag ik mij af, de fabriek is al een beste tijd geleden verhuisd van Spanje naar Zuid-Afrika(toch?), waarom duurt het nog steeds zo lang met het leveren van de auto's? Niet dat jij daar direct het antwoord op het maar ik vind het toch wel apart.
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Precies, je hoort mensen vaak alleen als er iets niet goed gaat natuurlijk, je belt de Ziggo klantenservice ook niet om te vertellen dat je internet en tv het goed doen.
Wel vraag ik mij af, de fabriek is al een beste tijd geleden verhuisd van Spanje naar Zuid-Afrika(toch?), waarom duurt het nog steeds zo lang met het leveren van de auto's? Niet dat jij daar direct het antwoord op het maar ik vind het toch wel apart.
Eerder werden de auto's met de trein naar NL gebracht, nu gaat dat met de boot. logistiek duurt sowieso langer dan de 2 weken die het eerder duurde van productie tot bij de dealer. en nee ik weet het idd niet maar kan me zo voorstellen mocht er met die boot iets niet goed gaan, want ze wachten tot die vol is en gaan dan varen dat er vertraging is dan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mijn huidige Polo lease wagen wordt vervangen.
Ik heb sinds 16 november een Volkswagen Golf Variant in bestelling staan. Had normaal 24 februari geleverd moeten worden. Nu al verlaat naar 10 april, maar ik zie het toch niet goed komen hoor...
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!