Levertijd

het ligt aan je gasveren niet aan je slot, die gasveren hebben aardig wat druk waardoor je die klep een swiepert naar beneden moet geven, daarom druk ik hem op de bevestiging van mijn ruitenwisser aan. hou niet zo van een kofferklep vol met zand en dan die handen er op
Als ik m bij de ruitenwisser bevestiging vasthou dan krijg ik mnniet dicht.
Moet echt meer druk van onder komen.
Maar dus morgrn ff naar de dealer.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Netjes hoor gelijk een heel andere auto (hoe is het met je klepje afgelopen ?).

Dankje iedereen ben er blij mee Big Grin
Klepje..iemand van de service balie kwam kijken. Had het over de rubber/gasveren, die nog losser worden..dus na maand moet het beter en anders stelt ie het in. En dit is normaal voor een nieuwe auto.
Ik had het over deze forum en die 'luxe platen'. Maakte die een grapje over kenteken platen..zucht.
Dus ga wss volgend maand terug
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Ik wil mijn dealer niet stalken maar kreeg twee weken terug te horen dat deze vorige week in NL zou arriveren. Ik zou verwachten dat deze inmiddels vanaf PON wel naar de dealer zou zijn getransporteerd. Iemand een idee hoelang dit normaliter duurt? Anders neem ik morgen even contact op.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
Ik wil mijn dealer niet stalken maar kreeg twee weken terug te horen dat deze vorige week in NL zou arriveren. Ik zou verwachten dat deze inmiddels vanaf PON wel naar de dealer zou zijn getransporteerd. Iemand een idee hoelang dit normaliter duurt? Anders neem ik morgen even contact op.
transport duurt vaak 1,5 tot max 3 weken naar de dealer. ligt er aan hoe vroeg of laat ze die van jou op een trailer zetten.
Waarom niet bellen, die gast snapt echt wel dat jij graag je auto wil hebben hoor
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik wil mijn dealer niet stalken maar kreeg twee weken terug te horen dat deze vorige week in NL zou arriveren. Ik zou verwachten dat deze inmiddels vanaf PON wel naar de dealer zou zijn getransporteerd. Iemand een idee hoelang dit normaliter duurt? Anders neem ik morgen even contact op.
Ik kreeg op 6 januari te horen dat mijn wagen op transport stond naar Nederland. Gisteren kreeg ik een bericht dat de wagen (bijna) binnen is en dat ik deze de 28e kan ophalen. Dus wat JM89 zegt klopt inderdaad aardig. Ik zou gewoon even een belletje plegen, is niks raars aan :).
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
367F8EB4-7C61-4514-A2B2-845D1AEFAEA4.jpeg
Wellicht een leuk weetje, ik wist het namelijk niet. De 1.5 heeft 2 uitlaten waar een klep in zit die in sportstand open wordt gezet. Ik dacht dat dit niet aanwezig was op dit model. Maar toch wel!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
Wellicht een leuk weetje, ik wist het namelijk niet. De 1.5 heeft 2 uitlaten waar een klep in zit die in sportstand open wordt gezet. Ik dacht dat dit niet aanwezig was op dit model. Maar toch wel!
Toevallig gezien in de plaatjes bij IFInterface.com.
Vroeg me al af wanneer de klep open gaat.
Had zomaar kunnen zijn dat ie dicht gaat bij cilinder uitschakeling.
Maar sportstand klinkt ook logisch.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!