Levertijd

@ShaRule tof juist dat je een wat minder gekozen kleur hebt genomen.

Zelf heb ik het ook overwogen, maar uiteindelijk maar weer “op safe” gekozen voor grijs..

Benieuwd naar je foto’s als hij er is!(y)

Ik twijfelde tussen safe limestone grey en oranje. Bij mij werd het dus oranje. Ik dacht, hij is niet de dikste Polo dus laat mij een leuk kleurtje kiezen idd.
En bedankt!!
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Arends1989
Nee ze zaten er al op, maar bedoelde dat als je het dak zwart maakt, het ook de moeite waard zou kunnen zijn om deze accentjes zwart te wrappen ;)

Ojaa zo. Kan idd mooi zijn. Maar mijn wielen zijn ook lichtmetaal zilver. Dan zou ik donkere wielen moeten nemen voor t geheel. En dat gaat me te ver aangezien het lease is.
Wrappen en blinderen heb ik net voor over.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
2C70BEC9-F324-44AA-91B7-91AFC22C287F.jpeg
Auto zojuist opgehaald! Totaal een halfjaar over gedaan. Vanaf bestelling tot levering.

Echter zijn er 2 ‘kleine’ dingetjes.
1. sfeerverlichting links van het stuur werkt niet, led lijkt wel te branden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
2. Ik heb het idee dat het stuur een klein beetje naar links staat als je rechtdoor rijd.

Binnenkort maar eens met de garage bellen dus... niet fijn als je de auto net hebt. Maar het zijn gelukkig maar kleine issues.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
2C70BEC9-F324-44AA-91B7-91AFC22C287F.jpeg
Auto zojuist opgehaald! Totaal een halfjaar over gedaan. Vanaf bestelling tot levering.

Echter zijn er 2 ‘kleine’ dingetjes.
1. sfeerverlichting links van het stuur werkt niet, led lijkt wel te branden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
2. Ik heb het idee dat het stuur een klein beetje naar links staat als je rechtdoor rijd.

Binnenkort maar eens met de garage bellen dus... niet fijn als je de auto net hebt. Maar het zijn gelukkig maar kleine issues.
Lekker door de dealer laten uitzoeken inderdaad, krijg je tegenwoordig met het R Line exterieur nog de instap lijsten?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Auto zojuist opgehaald! Totaal een halfjaar over gedaan. Vanaf bestelling tot levering.

Echter zijn er 2 ‘kleine’ dingetjes.
1. sfeerverlichting links van het stuur werkt niet, led lijkt wel te branden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
2. Ik heb het idee dat het stuur een klein beetje naar links staat als je rechtdoor rijd.

Binnenkort maar eens met de garage bellen dus... niet fijn als je de auto net hebt. Maar het zijn gelukkig maar kleine issues.

Je polo ziet er gaaf uit. Wel jammer dat ook jij wat problemen direct na de aflevering lijkt te hebben.
Is niet echt wat je gelijk hoopt te hebben met een nieuwe auto.
De mijne had een rammel welke onder het dashboard.
Bleek dat er een kabelboom van de verwarming niet goed vast zat en aan het klapperen was.

Lekker door de dealer laten uitzoeken inderdaad, krijg je tegenwoordig met het R Line exterieur nog de instap lijsten?

Ik heb geen instap lijsten gehad met mijn R Line exterieur. Lijkt me toch meer iets van het interieur?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Je polo ziet er gaaf uit. Wel jammer dat ook jij wat problemen direct na de aflevering lijkt te hebben.
Is niet echt wat je gelijk hoopt te hebben met een nieuwe auto.
De mijne had een rammel welke onder het dashboard.
Bleek dat er een kabelboom van de verwarming niet goed vast zat en aan het klapperen. Ik heb geen instap lijsten gehad met mijn R Line exterieur. Lijkt me toch meer iets van het interieur?

Ik heb de instaplijsten wel:
598F382A-5514-47B3-AF04-64817B4DD520.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Echter zijn er 2 ‘kleine’ dingetjes.
1. sfeerverlichting links van het stuur werkt niet, led lijkt wel te branden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
2. Ik heb het idee dat het stuur een klein beetje naar links staat als je rechtdoor rijd.
Ik rij nu nog in een Polo AW van BJ 02-2018 maar krijg volgens de huidige planning in maart een nieuwe geleverd. Echter mijn huidige Polo heeft geen enkel mankement. Lees ik tegenwoordig sommige reacties dan begin ik te twijfelen of het aan de productie locatie ligt? Voorheen Spanje en nu Zuid-Afrika of spreken we over louter toeval en heeft het niets met elkaar te maken?

Ik heb de instaplijsten wel:
En jij hebt alleen het R-Line exterieur? Want daar zou je ze officieel volgens de prijslijst niet bij geleverd krijgen. Geldt m.i. alleen bij het R-Line interieur en exterieur. Of wellicht komt het door de business-edition waar ze dan ook instaplijsten leveren?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Hier ook instapkosten gekregen bij enkel het exterieur, was voorheen niet geleverd. Stond bij mij echter wel tussen de lijst met extra's voor R Line exterieur. Vandaar achteraf geplaatst. Nu hebben ze het dan weggehaald.
Ik heb mijn polo al bijna 2 jaar, gefabriceerd in Zuid Afrika. Heb enkel een gebarsten bestuurders zijruit gehad op een volledig lege snelweg. Verder geen mankementen.
Edit: (60.000 km verder)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!