Levertijd

Oke, thnx. Zouden ze als ‘optie’ moeten inbouwen...

Denk dat de looks model afhankelijk zijn. Ik zelf heb een Highline Business R. Ik kreeg de rode tellers (GTI) standaard. De persoon die bij mij de VCDS heeft gedaan zei gelijk: "Huh, je hebt al VCDS laten doen, want je hebt al de GTI tellers." Dit was echter niet zo, dat heb ik hem uitgelegd, maar volgens hem zijn de rode tellers van een GTI en horen niet standaard op de R-Line. Het zal allemaal wel haha! Het zou inderdaad wel gaaf zijn als je zelf de looks via instellingen kon aanpassen, maar helaas.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Dank voor het delen! Inderdaad had ik dat al ingeschat, ik heb exact dezelfde opties als jouw Polo maar alleen voor de iets grijzige Sebring velgen. Ik durfde het weer niet aan gelet op rijcomfort om de 17 inch te kopen:rolleyes:. Mijn huidige Polo overigens ook met blauwe tellers en vind dat een prima kleur.
eeuwig zonde... waar ben je bang voor aan rij comfort ook zeg... 17 inch maar. ik heb 18 en verlaagd en onderstel altijd op sport, ohja en 60.000km per jaar!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
waar ben je bang voor aan rij comfort ook zeg
Ja het oogt net wat mooier de 17 inch, maar in ieder geval de check gedaan dat de 16 inch Sebring ook grijs zijn. Dat het stugger zou rijden was meer het signaal wat men bij dealer aangaf. Test rijden kon ik niet met 17 inch. Hoe dan ook toch blij met de nu full option DSG die ik besteld heb!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ja het oogt net wat mooier de 17 inch, maar in ieder geval de check gedaan dat de 16 inch Sebring ook grijs zijn. Dat het stugger zou rijden was meer het signaal wat men bij dealer aangaf. Test rijden kon ik niet met 17 inch. Hoe dan ook toch blij met de nu full option DSG die ik besteld heb!

Dat is toch ook het belangrijkst.. Je moet gewoon blij zijn met je aankoop. Zelf proefgereden in de 17" en je voelt wel degelijk het verschil in vergelijking met de 16". Maar was voor mij niet storend..
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Wss niet. Maar hij gaf me nooit een update van is vertrokken of wordt verwacht..

Mij werd vanaf het begin gezegd: dat zodra de auto bij ons (dealer) binnen is wordt er contact met je opgenomen. En zo geschiedde. Werd netjes gebeld in week 49 (productie week 41). Vaak genoeg gedacht, nu ga ik eens bellen hoe het er voor staat. In al die tijd maar 1 keer gedaan ;). Dat was in week 43 en toen vertelde hij dat de auto inmiddels geproduceerd was. Als ze voor iedere klant elke stap in het productie proces moeten communiceren, dan mogen we ze wel een paar tikgeiten aannemen. Bijna niet te doen denk ik. Als ik zie hoeveel auto’s staan te wachten bij die dealer op aflevering. Letterlijk een complete parkeergarage vol. Na 10 maanden wel geleerd wat geduld hebben is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!