Levertijd

Thanks. Ik ga hem bij Auto Poppe ophalen.
Heb ja al meer vernomen, was week 50/51 als ik met niet vergis.
Mooi! Ik ga morgen even mn dealer bellen. Het betreft een leaseauto dus ik kan m sowieso pas in januari ophalen maar wil wel graag weten of de auto al is gearriveerd. En wellicht al even gaan kijken hoe hij er bij staat...
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Eindelijk kan ik hier ook in klagen dat het zo lang duurt voordat de Polo geleverd gaat worden.

Zojuist gebeld met de dealer en die geven aan dat het waarschijnlijk week 15 gaat worden.
Kan uiteraard nog alle kanten op ben benieuwd, heb hem vorige week besteld.

Gevraagd bij Pon of de nieuwe Rline logos erop zullen zitten en of Lane assist aanwezig zou zijn maar dat wisten ze niet.

Ik heb het volgende besteld:
Highline Business R in deep black
95PK handbak
Parkeerassistent
Active info display
Licht&zicht pakket
Winter pakket
Advance pakket
LED pakket
Spiegel pakket
R-line extrieur & R-line Intrieur
gruwelijk
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Nice. Zijn dat de Sebring of Pamplona velgen?
En welke opties heb je gekozen?

Dit zijn de Pamplona velgen. Verder heb ik onderstaande opties:
  • Velgen Pamplona 17”
  • Executive pakket
  • Advance pakket
  • R-line exterieurpakket
  • Style pakket
  • Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
  • Adaptieve onderstelregeling (Sport Select)
  • Achteruitrijcamera
  • Digitaal instrumentenpaneel
  • Parkeersensoren
  • Spiegelpakket
  • Vergrendel en startsysteem zonder sleutel
  • XDS sperrdifferentieel
  • Dodehoeksensor
  • Licht en zichtpakket
  • Telefoon draadloos oplaadbaar
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: BluRay
Als je alleen het R-line exterieurpakket hebt i.c.m. digitaal dashboard dan heb je gewoon blauwe tellers en niet de rode
Dank voor het delen! Inderdaad had ik dat al ingeschat, ik heb exact dezelfde opties als jouw Polo maar alleen voor de iets grijzige Sebring velgen. Ik durfde het weer niet aan gelet op rijcomfort om de 17 inch te kopen:rolleyes:. Mijn huidige Polo overigens ook met blauwe tellers en vind dat een prima kleur.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Toch maar even gaan kijken net!!

Dat ziet er heel dik uit! Ik had hem zelf bijna ook zo genomen, maar ik heb uiteindelijk toch maar voor de kleur White-Silver gekozen.
Goed om te weten, ik heb de rode dadelijk dan. Maar ga ‘m terug laten zetten naar de blauwe tellers.

Je hebt op het 2020 model 2 verschillende blauwe looks die je kan kiezen. Echter ziet geen van beide eruit zoals we gewend zijn van de oudere modellen met R-Line tellers. De oude R-Line tellers zijn naar mijn mening een stuk mooier. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn looks. Dit 1 is van de 2 blauwe optie's. Deze is wat rustiger als de andere optie.
 

Bijlagen

  • IMG_0200.JPG
    IMG_0200.JPG
    1.8 MB · Weergaven: 56
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Torx~
Dat ziet er heel dik uit! Ik had hem zelf bijna ook zo genomen, maar ik heb uiteindelijk toch maar voor de kleur White-Silver gekozen.


Je hebt op het 2020 model 2 verschillende blauwe looks die je kan kiezen. Echter ziet geen van beide eruit zoals we gewend zijn van de oudere modellen met R-Line tellers. De oude R-Line tellers zijn naar mijn mening een stuk mooier. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn looks. Dit 1 is van de 2 blauwe optie's. Deze is wat rustiger als de andere optie.
Zou je eens n foto willen maken van die 2e optie? :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Je hebt op het 2020 model 2 verschillende blauwe looks die je kan kiezen. Echter ziet geen van beide eruit zoals we gewend zijn van de oudere modellen met R-Line tellers. De oude R-Line tellers zijn naar mijn mening een stuk mooier. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn looks. Dit 1 is van de 2 blauwe optie's. Deze is wat rustiger als de andere optie.
Goed om te weten! Is deze aanpassing binnen de standaard software aan te passen of alleen via VCDS? Met standaard bedoel ik gewoon via het menu.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!