Levertijd

Heb 'm eind september besteld en kreeg toen de verwachte leverdatum eind januari door. Deze/volgende week maar eens bellen om de status op te vragen. Hoop ook zo op januari !
Ik heb 27 september 2019 besteld met een geschatte leverdatum van 10 maart 2020 (productie nu gepland voor week 03-2020). Het betreft bij mij wel een full option 95pk Highline DSG.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Kreeg net een mail van mijn dealer..
13 januari om 10u kan ik mijn Polo gaan ophalen!
Betreft een gewaagde orange energetic met oranje decor inleg.
Ik hoop voor je dat je hem als R-line besteld heb en met een beetje fatsoenlijke wielen? anders kan die oranje kleur echt niet. zeker niet met wieldoppen en zonder privacy glass, die kleur vind ik alleen kunnen als hij lekker dik is
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Mooie bak!! Ik vind deze kleur, hoe vaker ik m zie en er langer naar kijk, echt heel vet!!!

Ik ook! Dankje. Kan altijd nog beter, R-line, 17 inch ipv 16 wielen. Maar..vind die oranje icm Polo gewoon vet. Een bmw M3 bv zou ik niet in die kleur willenn.
Die foto is trouwens niet mijn auto maar in die uitvoering krijg ik hem :).
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Wacky
Ik ook! Dankje. Kan altijd nog beter, R-line, 17 inch ipv 16 wielen. Maar..vind die oranje icm Polo gewoon vet. Een bmw M3 bv zou ik niet in die kleur willenn.
Die foto is trouwens niet mijn auto maar in die uitvoering krijg ik hem :).
Het kan altijd beter. Maar als dit de uitvoering is zoals je m krijgt, mag je echt niet klagen. Mooie kleur, lekker laten blinderen.....Dan word het vanzelf ook n gave bak! Gaat helemaal goed komen!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!