Levertijd

Ik rij nu nog in een Polo AW van BJ 02-2018 maar krijg volgens de huidige planning in maart een nieuwe geleverd. Echter mijn huidige Polo heeft geen enkel mankement. Lees ik tegenwoordig sommige reacties dan begin ik te twijfelen of het aan de productie locatie ligt? Voorheen Spanje en nu Zuid-Afrika of spreken we over louter toeval en heeft het niets met elkaar te maken?


En jij hebt alleen het R-Line exterieur? Want daar zou je ze officieel volgens de prijslijst niet bij geleverd krijgen. Geldt m.i. alleen bij het R-Line interieur en exterieur. Of wellicht komt het door de business-edition waar ze dan ook instaplijsten leveren?

Lijkt inderdaad met de locatie te maken hebben, voor deze Polo heb ik ook een Polo AW gereden uit eind 2018 (Comfortline). Daar niks aan gemerkt kwa problemen.

Ik heb R line exterieur en interieur.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Afgelopen week bericht gekregen dat de auto momenteel op de trein staat en volgende week bij de importeur (PON) wordt verwacht.
Duurt dus hopelijk niet lang meer. Ben na 1 jaar wel klaar met die 1.0MPI 80PK motoro_O
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
Dat is niet die van jou nee, bestelde auto's die al verkocht zijn komen over het algemeen niet in de showroom. ja op de dag van aflevering zetten ze hem binnen met een doekkie er over heen

Dat is niet helemaal waar. Mijn auto heeft 3 weken op slot in de showroom gestaan. Zat 4 weken tussen aankomst bij dealer en aflevering. Vroeg het toevallig vandaag bij aflevering. Die hele showroom was leeg en vroeg of die van mij nog in de showroom had gestaan als opvulling en dat was dus het geval. Doen we wel vaker zei de verkoper er bij
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Hier ook instapkosten gekregen bij enkel het exterieur, was voorheen niet geleverd. Stond bij mij echter wel tussen de lijst met extra's voor R Line exterieur. Vandaar achteraf geplaatst. Nu hebben ze het dan weggehaald.
Ik heb mijn polo al bijna 2 jaar, gefabriceerd in Zuid Afrika. Heb enkel een gebarsten bestuurders zijruit gehad op een volledig lege snelweg. Verder geen mankementen.
Edit: (60.000 km verder)
Idem hier, al komt die van mij volgens mij uit Spanje. Toen ik de bestelling op de eerste verkoopdag eind oktober 2017 plaatste omvatte R-Line exterieur volgens de bestellijst ook de instaplijsten. Maar bij levering begin april 2018 zaten ze er niet op en stonden ze ook niet meer op de bestellijst. Ja dat stond verkeerd op de bestellijst destijds, R-Line exterieur had nooit met instaplijsten gemoeten. VW gaf foutje toe en heeft toen alsnog instaplijsten geregeld, omdat ze er volgens de foutieve bestellijst bijzaten toen de auto werd besteld.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Dat is niet helemaal waar. Mijn auto heeft 3 weken op slot in de showroom gestaan. Zat 4 weken tussen aankomst bij dealer en aflevering. Vroeg het toevallig vandaag bij aflevering. Die hele showroom was leeg en vroeg of die van mij nog in de showroom had gestaan als opvulling en dat was dus het geval. Doen we wel vaker zei de verkoper er bij

Nouja, ik had oranje decorinleg en camera maar geen parkeer sensoren zoals in de showroom.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Bij mij is ook het lange wachten begonnen, Volkswagen Polo 1.0 TSI 70kW Highline Business R 7-DSG als leasebak besteld.

December 2019 besteld, verwachte leverdatum Juli 2020. Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk geleverd gaat worden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R 7-DSG  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
dat klopt, ik trek hem altijd naar beneden aan de binnenkant en druk daarna op de bevestiging van mn achterruitenwisser om hem te sluiten.
Doe je het alleen via de binnenkant trekken moet je een aardige swiepert geven..

Zo jammer he dat ze niet gewoon Luxe platen er op schroeven bij aflevering voor die paar euro meer, bij mij zaten ze er op en bij mn vriendin die er wat van zei hebben ze ze alsnog gewisseld een week later...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
dat klopt, ik trek hem altijd naar beneden aan de binnenkant en druk daarna op de bevestiging van mn achterruitenwisser om hem te sluiten.
Doe je het alleen via de binnenkant trekken moet je een aardige swiepert geven..

Zo jammer he dat ze niet gewoon Luxe platen er op schroeven bij aflevering voor die paar euro meer, bij mij zaten ze er op en bij mn vriendin die er wat van zei hebben ze ze alsnog gewisseld een week later...

Is echy jammer, ik moet zeer hard swiepen
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Wat zul jij een rust krijgen nou die eindelijk afgeleverd is mooi kleurtje geniet er van. (y)
Waarschijnlijk kunnen ze de klep nog wel een beetje bij stellen (slot).
het ligt aan je gasveren niet aan je slot, die gasveren hebben aardig wat druk waardoor je die klep een swiepert naar beneden moet geven, daarom druk ik hem op de bevestiging van mijn ruitenwisser aan. hou niet zo van een kofferklep vol met zand en dan die handen er op
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!