Levertijd

Vandaag heeft de dealer mij opgebeld met het nieuws dat ik dit weekend de auto kan ophalen, zin aan!
Ongeveer 6,5 maand gewacht. heb m begin september besteld.
Nice. Die pauper dealer van mij heeft hem al, maar heeft 3 weken nodig om hem rijklaar te maken. Want druk ofzo.

Als bij het ophalen blijkt dat er geen luxe platen opzitten, is het ophalen voor mij de eerste en laatste keer dat ik er kom.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Nice. Die pauper dealer van mij heeft hem al, maar heeft 3 weken nodig om hem rijklaar te maken. Want druk ofzo.

Als bij het ophalen blijkt dat er geen luxe platen opzitten, is het ophalen voor mij de eerste en laatste keer dat ik er kom.

In dat geval zou ik maar alvast kijken waar je elders terecht kan, het zou mij verbazen als er luxe platen op worden gezet. Je kan wellicht vooraf de dealer bellen en je wens kenbaar maken.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
In dat geval zou ik maar alvast kijken waar je elders terecht kan, het zou mij verbazen als er luxe platen op worden gezet. Je kan wellicht vooraf de dealer bellen en je wens kenbaar maken.
Heb al een medewerker gesproken erover, zou het regelen. Maar als je van verschillende medewerkers dezelfde vragen krijgt gesteld en uitlopende productie/leverdatums etc. Dan ga je toch wel twijfelen of er überhaupt wat gedocumenteerd wordt daar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ligt er aan, maar je kan gewoon zeggen dat je dikke letters wil dan regelen ze het alsnog. mijn VW dealer levert IEDERE auto met dikke letters, die snapt het wel gelukkig.

M'n vriendin der polo had geen luxe platen toen we hem ophaalden, week later mochten we terug komen hadden ze alsnog nieuwe met dikke letters erop gezet.

tenzij jij het ergens zwart op wit hebt staan zijn ze je niks verplicht, en wat een onzin dan kom ik er nooit meer omdat ze druk zijn? en jij niet de eerste bent die je auto krijgt, hahaha iedereen wil zn auto afgeleverd hebben en die van jou komt gewoon achterin de rij van afleveringen tot die aan de beurt is. simpel als dat
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
tenzij jij het ergens zwart op wit hebt staan zijn ze je niks verplicht, en wat een onzin dan kom ik er nooit meer omdat ze druk zijn? en jij niet de eerste bent die je auto krijgt, hahaha iedereen wil zn auto afgeleverd hebben en die van jou komt gewoon achterin de rij van afleveringen tot die aan de beurt is. simpel als dat
Ik ben echt de moeilijkste niet hoor. Maar het zou voor mij de druppel zijn die de emmer doet overlopen.

Ik begrijp heus wel dat er meerdere auto’s staan te wachten om af te leveren. Maar als je op 1 dag van ‘over 5 dagen’, naar ‘over 2 weken’, naar ‘over 3 weken’ gaat...

En dan heb ik ze al vergeven dat ik in oktober dubbel bevestigd heb gekregen dat de auto in productie was gegaan en ik vervolgens in december na zelf om de status te vragen indirect via de leasmij krijg te horen dat de auto pas in januari in productie gaat..
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
2kEDJzh.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Serieus?! En dat op een mooi samengestelde Polo niet eens kosteloos leveren, gemist kans.
En ik weet best dat de marge erg laag is voor de dealer, maar goed denk na over wat je klanten ook kan blijven binden.
wij kregen ze gewoon voor niks van de dealer, ondanks er al gewone platen op zaten zijn ze een week later gewisseld voor luxe.
ligt er maar weer net aan waar je komt,
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
zaten er bij mij ook niet op. Ben het zelf vergeten te zeggen stom!!! Verkoper zij later alleen standaard bij auto’s boven de nieuw prijs van 30,000!!! Jammer hoorrrrr
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!