LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

citroene zei:
ik heb die in de koffer gemonteerd en werkt gewoon perfect hoor :)

Ok goed om weten!! Ze zijn bij mij ook voorzien voor in de koffer (nja eigenlijk als reserve voor de bluevision leds die aan de buitekant komen, maar dan kun je ze even goed in de koffer rammen Big Grin )
Vond je niet dat ze moeilijk paste? Ik ben nog niet zo'n wringer en denk niet dat ik dat ding eruit kreeg zonder schroevendraaier.. Wil gwn de led niet verneuken, en dan zeker voor op een andere wagen, op de mijne werkt het mss wel meteen..
Mss ga ik het straks toch nog s proberen (verwissel je de led als de koffer open is of vanop de achterbank met het lampje uit?)
 
Jep me too... En ze werken!! Blijkbaar toch niet goed omgedraaid (",) Juist ook ff de drl geprobeerd (niet die van silence) maar die werkte niet.. Ik gok voor 99,99% dat ik dat polariteit-probleem heb Big Grin
Als ik daar aan toe ben ga ik toch wat extra info nodig hebben want op de foto's alleen is het nog niet overduidelijk (elektriciteit is niet mn datje)

Ps Citroene, waar heb je je ander w5w ledje van je set gedaan?? ook interieur??
 
Ik heb mijn LED drl er ook inzitten van SilencerNL. Werken top!
Ziet er net wat chiquer uit.
FotoLCLOILEX-1.jpg


Heb ook de stadslichten in LED. Gisteren nieuwe koplampen H4 besteld.

Straks dus alles mooi helder wit/blauw.
 
@smartie86

Ja... 10 minuten werk. Doorknippen, omdraaien, klein soldeertje erover en tape eromheen... gaat nooit meer los. Stadslichten was alleen lampje vervangen.

Ik zit met smart te wachten op mn nieuwe H4 lampen. Dan is de voorzijde klaar. Alles mooi helder wit en blauw.
 
BlackPoloBM zei:
@mtathisbest

Hoi, ik ben op de forum informatie aan het verzamelen voor mijn Polo die ik overmorgen mag ophalen.

Ik lees dat jij hebt moeten knippen en solderen om je DRL te maken. Sommigen hebben dit zonder knippen gedaan.

Ik ben geen techneut en weet er niks vanaf, maar wat is het verschil?

Knippen en solderen was de eerste oplossing en die zonder knippen en solderen is (logisch) de betere, simpelere oplossing.. Wou het net proberen op een vervangwagen (ook een polo) maar had geen paperclips (morge ff hale) dus eind deze week hoop ik dit klusje geklaard te hebben Big Grin
 
Smartie86 zei:
Knippen en solderen was de eerste oplossing en die zonder knippen en solderen is (logisch) de betere, simpelere oplossing.. Wou het net proberen op een vervangwagen (ook een polo) maar had geen paperclips (morge ff hale) dus eind deze week hoop ik dit klusje geklaard te hebben Big Grin

Ah, dus ik moet gewoon de handleiding volgen die op de site staat voor het vervangen van de DRL.

Ik heb mijn Polo niet dus ik probeer alles wat op de foto is genomen te begrijpen.

Ik begrijp alles behalve het nut van die paperclips.
 
Smartie86 zei:
Knippen en solderen was de eerste oplossing en die zonder knippen en solderen is (logisch) de betere, simpelere oplossing.. Wou het net proberen op een vervangwagen (ook een polo) maar had geen paperclips (morge ff hale) dus eind deze week hoop ik dit klusje geklaard te hebben Big Grin


als je wil kunnen we af spreken en doen we het samen he ? dan hebben me meteen een mini meet !!
 
Ga hopelijk eind deze week alle verlichting hebben en ook vlug mn eige wagen terug.. Dan monteer ik alles en daarna wil ik gerust s meeten (indien nodig fixe we de polariteit)..
Ligt Gent niet mooi in het midden?? Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!