LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

ik heb ook van die el cheapo ledjes in me auto gehad...ik krijg nog steeds af en toe foutmeldingen als het bijv regent :S weet niet waarom...maar op één of andere manier geeft het af en toe een foutmelding.
Als het droog is = No problem...
 
Jow Silence ff vraagje: Heb de w5w leds getest (niet op de mijne maar op een 1.2tsi als vervangwagen Big Grin )
Voor het kentekenplaat werkte ze perfect en verwacht ik op mijn polo geen problemen.. Nu wou ik ze ook ff in de koffer testen, maar daar werkte ze niet. Het leek ook alsof de led iets te lang was (toch tov de kenteken waar die er simpel in en uit ging) Heb ze ook s omgedraaid maar ze deden het niet (achteraf terug de originele erin en die werkte wel)
Wou ze gwn vlug s testen en heb er niet veel langer naar gekeken, maar wou dit hier toch ff vragen. Zou het kunnen dat je voor de binnenverlichting w5w nodig hebt met minder leds?? met 3 ofzo?? Of zijn er mensen die de leds van Silence al gebruikt hebben voor de koffer (interieur)??

Grtz $martie
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!