LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

Gisteren heb ik mijn bestelling uit China van Hopebright Electronics binnen gekregen, LED verlichting voor vervanging van de standaard dagrijdlichten, de T20-BA15S (1156). Met deze lampjes heb je geen weerstandje nodig om het te laten werken, geen foutmeldingen op de boordcomputer.

Deze lampjes zien er echt geweldig uit! Veel mooier dan de standaard gelige lampen die normaal in je DRL zitten, en het oogt gewoon veel en veel luxer!

Ik moet er trouwens ook even bij zeggen dat de bestelling vanuit China echt super is verlopen. Goede service, en binnen 2 dagen lag het pakje op de mat! Ik ben nu bezig met Hopebright om LED mistlampen te regelen. Misschien dat ik een inkoopactie ga beginnen voor deze lampen als er genoeg animo voor is.
 
Dingen kosten 5 dollar per stuk, geen geld dus... Verzendkosten waren iets duurder, in totaal was ik 30 dollar kwijt.. iets van 22 euro, daarom is het misschien interessant om een soort inkoopactie te doen.
 
eerst even een paar weken mee rijden dan wil ik wel mee doen ;)
ik moet mijn Led DRL ook nog weer een keer proberen ^_^...hopelijk blijven ze branden dan...want sharky rijd er al wel heel lang in zonder maar iets ge-fried te hebben
 
Eerste persoon die ze toch daar heeft besteld... t zijn wel stalkers die Jen ik weet niet of je ook met haar contact had. Maar ze zijn wel klantgericht. Ze hopen ook dat je bulk inkoopt, maar dat zou ik niet doen als jou was.. :mrgreen: kweet er alles van!
 
ff update...

Ze zitten nu een maand in mijn auto, en ze werken nog prima! Geen foutmeldingen of andere vreemde dingen. Niks is doorgesmolten, geen zwarte rook en er komen nog steeds geen kabouters uit mijn luchtroosters...

Aanrader dus :)
 
welke leds zijn dat dan SilencerNL?
ik heb nu die ledjes van nostino die werken opzicht wel...kga vandaag dan toch even proberen of ik ze niet erin kan zetten

@Mitchi3
ik heb ze inmiddels al geinstalleerd en in het donker ziet het er super mooi uit Big Grin
en geen foutmelding!!! bedankt voor de stadsledjes Big Grin Big Grin
 
Zat ik vanmorgen achter een witte BM bij de Julianatoren in A'doorn op de motor...(blauwe GSX-R)
Bij het inhalen van de BM & Bus die ervoor reed zag ik mooie blauwige stadslichtjes wat erg netjes is! Nu kijk ik hier even ivm die mooie ledjes, en zie dat waarschijnlijk jij het was SilencerNL Big Grin
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
spiky zei:
Zat ik vanmorgen achter een witte BM bij de Julianatoren in A'doorn op de motor...(blauwe GSX-R)
Bij het inhalen van de BM & Bus die ervoor reed zag ik mooie blauwige stadslichtjes wat erg netjes is! Nu kijk ik hier even ivm die mooie ledjes, en zie dat waarschijnlijk jij het was SilencerNL Big Grin

Ja klopt! Dat was ik! Ik zat al te balen achter die trage bus.

Had ik dat geweten, dan was ik met de Z1000 gegaan, hadden we samen een stuk op kunnen rijden :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!