LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

Hey guys,

Sorry voor het lange wachten. Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Singapore.

Voordat ik bestellingen ga opnemen hier, heb ik nog even een paar samples besteld. Deze nieuwe lichten zullen hopelijk nog iets feller zijn dan degene die ik nu in de auto heb zitten. Die vind ik persoonlijk iets te zwak.

Behalve the DRL heb ik ook LED stadslichten besteld. Als ik deze lampen zonder problemen kan gebruiken in de Polo, zal ik de bestellingen gaan noteren. Ik hoop in de loop van volgende week het spul binnen hebben. Ik zal gelijk wat foto's hier neerzetten!
 
count me in! Big Grin
tenminste als ik nog goedkoop een setje gasveren op de kop kan tikken ipv meer dan 30 euro per stuk moet betalen Stick Out Tongue
maar ik laat 't zsm weten als ik 't financieel even niet kan opbrengen
(lees: AANKOMEND student, dus ik heb nog minder geld straks dan een gemiddelde student vanwege onverwachte kosten ed Stick Out Tongue )
 
VW  6R  1.2TDI 
Guido6r zei:
Dat scheelt dan weer. Ik hoop dat ik snel een belletje van de dealer krijg wanneer mn auto binnen komt. Damn! Wat duurt dat wachten lang!!!
hahaha, en 't wachten wordt al helemaal lang als je hier de hele tijd rond kijkt! :lol:
maar bedenk je sowieso 1 ding, 't ophalen van je auto wordt dan des te zoeter ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ze zijn erg mooi, en werken perfect! Geen foutmeldingen op het dashboard ;)

Ik heb in het inkoop forum een topic geplaatst voor de bestellingen. Dus iedereen die geïnteresseerd is, graag daarheen voor de kosten en overige informatie.




De laatste 2 foto's kan je zien welke kleur ze hebben. De dimlichten die hier dus behoorlijk geel lijken, zijn Philips Xtreme Visions...
 
die ledjes zijn verboden toch. ik heb ze een keer eruit moeten halen toen een motoragent ze had gezien op mijn oude 106. hij zij nog het is geen circus auto, en ik zij werk er wel (sarcastisch)
en nog iets, krijg je op je boordcomputer geen lampje dat een verlichting kapot is?
 
Nee hoor, LED verlichting is zeker niet verboden, zolang je je aan alle regels houdt. Dagrijverlichting mag bijvoorbeeld alleen maar aan als alle andere lampen uit staan. Tevens mag je natuurlijk alleen wit en geel licht voeren aan de voorkant.

Als je auto reeds is voorzien van dagrijlight, kan je deze prima vervangen door deze LEDs, dat mag gewoon.
 
LED hebben Audi's toch ook? waarom zou het bij hun wel mogen en niet op jouw auto...ja oke bij hun is het fabrieksaf, maar dat schijnt ook erg fel in je ogen (die Citroen DS3 hebben vaak FELLE ledjes...damn...) zie ze vaak genoeg rondrijden
 
Hoi allemaal,

ik ben hartstikke nieuw hier, maar wel al bijna een jaar lang in mijn Polo BM aan het rondcrossen.
Verder heb ik geen verstand van auto's dus wellicht dat er nu een enorm domme vraag gaat volgen, maar kan ik dus echt niets aan doen :)

Vraag: die Led-lampen geven die ook meer licht? Ik vind namelijk de standaard koplampen van BM beetje zwak. Had al wel gelezen dat ik H7 koplampen (??) kan nemen welke meer licht schijnen te geven, maar zo te lezen zijn die Ledjes veel goedkoper en op de foto's afgaande ook mooier!
 
Iske zei:
Hoi allemaal,

ik ben hartstikke nieuw hier, maar wel al bijna een jaar lang in mijn Polo BM aan het rondcrossen.
Verder heb ik geen verstand van auto's dus wellicht dat er nu een enorm domme vraag gaat volgen, maar kan ik dus echt niets aan doen :)

Vraag: die Led-lampen geven die ook meer licht? Ik vind namelijk de standaard koplampen van BM beetje zwak. Had al wel gelezen dat ik H7 koplampen (??) kan nemen welke meer licht schijnen te geven, maar zo te lezen zijn die Ledjes veel goedkoper en op de foto's afgaande ook mooier!

Domme vragen bestaan niet toch ? ;)

Het klopt wel dat leds meer licht geven maar dit gaat over LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten. Dus als je vind dat de H4 koplampen weinig licht geven (vink ik ook) als je dimlicht aan hebt dan zal je met leds niks verhelpen. Wat je dan kan doen is of H7 koplampen nemen (die meer licht geven) of xenon verlichting nemen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!