LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

volgens mij is het mogelijk om het helemaal uit te zetten, zelf nog niet getest.
je kan hem aan en uit zetten door een signaal met je knipperlicht te geven in combinatie met contact aan en uit zetten dacht ik, maar dan moet je wel eerst de functie laten aan zetten op je auto anders werkt het niet.
 
Vandaag bij SilencerNL geweest. Wilde meteen ter plekke even kijken voor het vervangen van mijn lampjes. Of hij weet hoe je ze goed moet monteren of er zijn verschillende bedradingen van de polo's op de markt. Bij mij werkte het meteen zonder de weerstanden te moeten wisselen. Het verschilt dus per Polo maar het is nu bewezen dat het zeker niet aan Roy of specifiek zijn Polo ligt! Bedankt Roy!
 
Ik heb bij Jela het regelen van mijn dagrijverlichting ingeschakeld zodat ik zelf kan bepalen of de dagrijverlichting ingeschakeld is of niet.

Jela zei dat in de VW boekje staat hoe je de DRL moet in en uitschakelen.

Thuis gekomen heb ik het boekje erbij gepakt, en helaas is mijn boekje in het Duits.

DRL uitschakelen volgens mijn boekje is:
- Blinker- und Fernlichthebel nach untern und hinten drucken und halten (Blinker links und Lichthupe)

DRL inschakelen is:
Blinker- und Fernlichthebel nach oben und hinten drucken und halten (Blinker rechts und Lichthupe)

En voor beide opties geldt het volgende:
Zundung fur etwa 3 sekunden eind- und wieder ausschalten.

Wie kan dit duidelijk vertalen?
 
DRL uitschakelen volgens mijn boekje is:
- Blinker- und Fernlichthebel nach untern und hinten drucken und halten (Blinker links und Lichthupe)

knipperlicht en grootlicht hendel naar beneden en achteren duwen en vasthouden

DRL inschakelen is:
Blinker- und Fernlichthebel nach oben und hinten drucken und halten (Blinker rechts und Lichthupe)

knipperlicht en grootlicht hendel naar boven en achteren duwen en vasthouden

En voor beide opties geldt het volgende:
Zundung fur etwa 3 sekunden eind- und wieder ausschalten.

contact voor ongeveer 3 seconden inschakelen en weer uitschalen.


Je moet dus de knipperlicht hendel in de juiste stand houden en dan simultaan de auto op contact , 3 sec wachten en weer af contact, dan de hendel pas loslaten.
 
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Er zijn zoveel Led DRL te koop dat ik niet weet wat het verschil is.

Eentje heeft 24 SMD, de ander bijna 100.

Wat is dat en is het zo dat hoe meer SMD hoe beter? Hoe moet ik dit zien?

Ik wil ook led DRL in, en sommigen hebben het weer over High Power Led's.

De een zegt dat die niet goed zijn en dat je kast kan smelten, de anderen ontkennen dit.

Wie heeft hier meer verstand van en kan het mij simpel uitleggen?
 
BlackPoloBM, Dan zit er toch maar 1 ding op: kiezen en proberen Big Grin Op het forum zijn genoeg meningen en bevindingen over verschillende leds en genoeg foto-materiaal om te vergelijken.. Uit al die info moet jij dan een mooie, veilige, goedkope,.. keuze maken en het gaan proberen ;) Ik kan niet zeggen welke leds jij in je wagen moet steken, ik kan enkel zeggen wat er bij mij in steekt en wat het resultaat is :cool:
viewtopic.php?f=41&t=1932&start=10 (onderaan de pagina en verder)

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!