LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

Ik heb die van mij besteld op één of andere duitse site. Blijkbaar toevallig een werkende versie. Ik weet alleen niet meer welke site dat was. Ik ga straks een boel van die LED lampjes importeren (stadlichten, DRL, etc) om verzendkosten te besparen en voordelig te kunnen doorverkopen in NL...
 
@Vincentcla Gaat ongeveer een paar euro kosten schat ik. Die dingen zijn niet zo duur, en als ik er meer bestel, vallen de bestelkosten dus ook mee...

Ik wil je natuurlijk best helpen met erin zetten, maar het is echt heel erg simpel. Er staat ook een tutorial op dit forum hoe je je koplamp unit eruit moet halen. 2 schroefjes loshalen, unit voorzichtig naar je toe trekken en de kabels losmaken.. easy :)

Maar voor het te veel off-topic gaat hier: Als het zover is, open ik speciaal een topic hiervoor, met toestemming van de moderators uiteraard. Morgen ga ik eerst lekker op vakantie :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!